AXI Adaptive Case Management
We helpen u de digitalisering toe te passen in uw dagdagelijkse realiteit.
Niet met eenmalige oplossingen. Wél met een holistische aanpak.
Eerst door uw unieke uitdagingen strategisch onder handen te nemen.
Dan door de best passende IT-oplossingen in uw organisatie te implementeren.

Ontworpen om uw Case Management voortdurend te verbeteren
AXI Adaptive Case Management biedt een aanpasbaar en flexibel platform dat snel gebruiksklaar is. Baanbrekend is dat de technologie ontworpen is om case management continu te blijven verbeteren:
-
Ontwerp uw applicatie in een gebruiksvriendelijke modelleeromgeving
-
Standaard webgebaseerde dashboardschermen zijn beschikbaar voor het opstarten, monitoren en uitvoeren van casewerk
-
Een ingenieuze event processing engine automatiseert de case vooruitgang en traceert elke beweging
Dankzij voortschrijdend inzicht en diepgaande, realtime analyses kunnen wij onze oplossing aanpassen en optimaliseren zonder de code te moeten herschrijven.
Wat is Adaptive Case Management?
Adaptive Case Management biedt een flexibele en aanpasbare oplossing die mee evolueert met alle wijzigingen die in een proces en zijn bredere context optreden zoals veranderingen in procedures en werkomgeving, in de relatie met partners en in de wetgeving.
Low-code applicatie ontwikkeling
AXI Adaptive Case Management zorgt ervoor dat u serieuze zakelijke applicaties kan ontwerpen zonder code te schrijven. Low-code ontwikkeling betekent makkelijk 85% vermindering in code, zelfs voor end-to-end applicaties die complexe, klantgerichte bedrijfsprocessen ondersteunen. Digitale transformatie kan 5 keer sneller.

Best-in-class modelleren
Voor het modelleren van oplossingen wordt de Object Management Group – OMG standaardnotatie Case Management Model and Notation- CMMN gebruikt, beschikbaar in een eenvoudige en effectieve Add-in voor Microsoft Visio. Drag & drop, zonder codering een oplossing genereren.

Start een case op met één klik
AXI Adaptive Case Management geeft u de mogelijkheid om een volledig functioneel case geörienteerd dashboard op te starten met één klik. Het platform is ontwikkeld met een zuivere focus op het beheren van de levenscyclus en overzichtdashboards van een case.

Taakgebaseerde samenwerking
Cases bestaan uit complexe stromen van informatie en vereisen communicatie tussen organisatie, klant en andere stakeholders. Samenwerking stroomlijnen tussen medewerkers met verschillende functies, kennisniveaus en verantwoordelijkheden is de sleutel, zelfs over verschillende departementen en locaties heen.

Traceer activiteit
Kenniswerk is een mix van ad-hoc uitvoeren en plannen van taken. De exacte opeenvolging van deze taken is echter op voorhand vaak onvoorspelbaar. Ground lion biedt de gebruikers steeds een overzicht van alle mogelijke uit te voeren acties op elk moment in een case. Bovendien wordt de evolutie van het werk mooi weergegeven in een tijdslijn, van begin tot einde.

Overzicht in een oogopslag
Ground lion voorziet een overzichtelijke grafiek om de vooruitgang van de case afhandeling te capteren. Bekijk welke beschikbaar is en welke mijlpalen behaald werden. Zo is het gemakkelijk om te zien wat reeds doorlopen is, welke fasen nog actief zijn en waar de case kan naartoe evolueren. Een compleet overzicht in een oogopslag!

Krachtige zoekfunctie
Een volledig configureerbare zoekfunctie. Doorzoek duizenden cases, documenten, data … Filter, verfijn en vind het antwoord in enkele seconden.

Documentgeneratie
Case Management gaat vaak gepaard met het genereren van e-mails en documenten. Ground lion automatiseert documentgeneratie op basis van sjablonen en merge fields. Gebruik gestructureerde case data in een handige Microsoft Word plugin en versnel uw informatie output drastisch!

Automatische generatie van formulieren
Definieer datavelden en types, link die aan een specifieke taak en Ground lion doet de rest. Ontwerp per taak eenvoudig welke informatie moet bekeken of bewerkt worden, gaande van slechts een paar velden tot complexe formulieren met meerdere tabbladen.