Slimme financiële software
AXI Financials integreert alle administratieve en financiële processen snel en efficiënt in één boekhoudoplossing.
Stuur uw strategie en bedrijfsprocessen aan dankzij real-time financiële analyses en voorspellende inzichten.

Een volledige en efficiënte boekhouding voor uw organisatie
De financiële software van AXI focust op een correcte beheersing van de administratieve processen en effectief financieel management dankzij automatisatie, rapportage, real-time analyses en voorspellende inzichten.
Ontdek het AXI Financials platform
Solide modules als bouwstenen voor een gezonde en toekomstbestendige organisatie
Onze modules vloeien naadloos in elkaar over en kunnen bovendien eenvoudig gekoppeld worden met uw operationele systemen en andere financiële of inkoop software. Apart of samen, in de cloud of on premises, via computer, tablet of smartphone, volgens uw behoeftes en wensen.
De voordelen van AXI Financials & Purchase to Pay voor managers én gebruikers
Tijdswinst door automatisatie, optimalisatie en slimme processen
Realtime financiële inzichten op basis van rapporten en analyses
Kostenbesparingen dankzij de centralisatie van inkoopprocessen
Heldere communicatie binnen de gehele organisatie
Kortere time-to-market van AXI’s eigen gebouwde en beheerde oplossing
Eenvoudig en snel al uw inkomende facturen digitaal verwerken?
Factuurverwerking hoeft niet duur, tijdrovend of moeilijk te zijn. Dankzij het gebruik van een oplossing waarmee u alle inkomende facturen volledig automatisch, correct en snel in uw administratie kunt verwerken. Ongeacht de leverancier, het soort factuur, hoe uitgebreid de factuur is en de automatische controles die u op de facturen uit wilt voeren.
Hiervoor heeft AXI als implementatiepartner een partnership afgesloten met Factuurportal.
AXI herkent uw behoeftes en groeit mee met uw organisatie
Onze diepgaande kennis van de overheid, de zorg- en retail sector en onze ervaring van de afgelopen jaren binnen services en industry stellen ons in staat om onze software perfect af te stemmen op de te beheren processen en specifieke noden van uw organisatie.
Onze consultants helpen u vanaf het prille begin met een toepasbaarheidsonderzoek. Nadien assisteren ze bij het optimaliseren van uw processen en werking om ook na de implementatie de gewenste nazorg en permanent advies te voorzien voor uw groeiende organisatie na de implementatie van de oplossing. Daarnaast is onze support desk 24 op 24, 7 op 7 beschikbaar om uw organisatie op elk cruciaal moment van dienst te kunnen zijn.
De AXI consultants staan voor u klaar in normale én in turbulente tijden
AXI denkt graag met u mee. In dit kader bieden onze AXI Financials en Purchase to Pay consultants een stevig pakket aan oplossingen en services aan om u en uw team maximaal te ondersteunen.
Als gebruiker schrijft u mee aan ons verhaal
Het is onze doelstelling om bij te dragen aan het succes van uw organisatie. We streven er dan ook naar om samen een sterke en duurzame vertrouwensband op te bouwen.
Daar hoort enerzijds bij dat we bij elke stap in ons ontwikkelproces transparant communiceren over de status van de software over onder andere nieuwe of verbeterde functionaliteiten. Via regelmatige gebruikersvergaderingen en ons communicatieplatform heeft u anderzijds zelf inspraak in de roadmap van ons product. We geloven erin dat samen de dialoog aangaan en ideeën uitwisselen bijdraagt tot een sterker product en een krachtigere oplossing voor uw organisatie.
Gerust Zorgcentrale voortaan écht gerust dankzij AXI Financials
Gerust zorgcentrale, ontstaan in 2022 uit CM Gezondheidsfonds en het Wit-Gele Kruis, had nood aan een gecentraliseerde boekhoud- en facturatieoplossing.
AXI bood het perfecte antwoord met haar AXI Financials oplossing.

'Binnen de administratie zetten we de stap naar een maximale digitalisering van de financiële administratie en de inkoopprocessen. Hiertoe hebben we een strategisch partnership afgesloten met onze software partner AXI.'
Directeur Administratie & Financiën bij Wit-Gele Kruis Vlaams-Brabant, Siebrecht Plateau
AXI Financials | Kies de formule op maat van uw organisatie

STANDARD
- Tot 3 full users & 1 boekhouding
- Crediteuren & debiteuren administratie
- Digitale factuurverwerking
- Bankieren & Budgetten
- Ongelimiteerde analytische dimensies
- Rolgebaseerde dashboards en goedkeuringsflows
- 50 GB storage & geografisch redundante opslag
- Helpdesk
- Gebruikerstraining en opstartbegeleiding
Geen historische data conversie
Geen API integratie
Geen consultancy of maatwerk
PRIJS OP AANVRAAG

PROFESSIONAL | favoriet
- Tot 5 full users & ongelimiteerd aantal boekhoudingen
- Crediteuren & debiteuren administratie
- Digitale factuurverwerking
- Bankieren & Budgetten
- Ongelimiteerde analytische dimensies
- Vaste activa
- Optioneel digitaal invoice management via Factuurportal
- Rolgebaseerde dashboards en goedkeuringsflows
- 50 GB storage & geografisch redundante opslag
- Helpdesk
- Onsite gebruikerstraining en intensieve opstartbegeleiding
- Standaard API integratie & maatwerk mogelijk
PRIJS OP AANVRAAG.
OPTIONELE SLA SERVICES OP AANVRAAG.

ENTERPRISE
- Ongelimiteerd aantal users & boekhoudingen
- Crediteuren & debiteuren administratie
- Digitale factuurverwerking
- Bankieren & budgetten
- Ongelimiteerde analytische dimensies
- Vaste activa
- Optioneel digitaal invoice management via factuurportaal
- Rolgebaseerde dashboards en goedkeuringsflows
- 50 GB storage & geografisch redundante opslag
- Helpdesk & dedicated account manager
- Onsite gebruikerstraining en intensieve opstartbegeleiding
- Standaard & custom API integratie & maatwerk mogelijk
- Lid van de gebruikersgroep
- Inspraak in de product roadmap
PRIJS OP AANVRAAG.
OPTIONELE SLA SERVICES OP AANVRAAG.
Ik wens meer informatie over AXI Financials
Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op