AXI ACM Gebruikersdag 2022
17/11/2022

Terugblik op een geslaagde AXI Adaptive Case Management Gebruikersdag

AXI kijkt samen met haar klanten naar de toekomst tijdens AXI Adaptive Case Management gebruikersdag

 

Op 10 november 2022 werd de AXI Adaptive Case Management Gebruikersdag georganiseerd bij Chocolate Nation in Antwerpen, het grootste chocolademuseum ter wereld. AXI, dat de feedback en suggesties van haar klanten naar waarde schat, organiseerde de dag om haar klanten te bedanken, te inspireren en tevens te luisteren naar hun uitdagingen en de daaruit volgende behoeften met betrekking tot de AXI Adaptive Case Management oplossing. Op basis van de vele gesprekken gaat AXI in de toekomst verder aan de slag om de oplossing nog beter te laten aansluiten op de wensen van haar gebruikers. Benieuwd hoe de dag is verlopen?  

Afbeelding
AXI ACM Gebruikersdag 2022

Inspireren en luisteren tijdens de gebruikersdag  

 

De gebruikersdag vond plaats in het mooie gebouw van Chocolate Nation, vlakbij het Centraal Station in Antwerpen. Vanaf 09:00 werden de deelnemers opgewacht en om 10:00 startte het programma met een introductie en onthulling van de AXI Adaptive Case Management roadmap door Frederik Riebbels, Directeur Public bij AXI.

 

Het werd meteen duidelijk dat er een enthousiaste directeur aan het woord was. ‘We willen onze klanten bedanken voor het vertrouwen in de AXI oplossingen én in de medewerkers. AXI Adaptive Case Management heeft een sterk team dat de klanten optimaal bedient’, zo zegt Frederik Riebbels. ‘Bovendien willen we tonen hoe de oplossing verder zal evolueren door een inkijk te geven in de roadmap en het groeipad te schetsen.’ Nick Barbé, Product Owner bij AXI, sprak over de vernieuwingen in het product.   

Cruciaal is de mogelijkheid om te luisteren naar de aanwezigen

 

'Weten welke uitdagingen de gebruikers vandaag ervaren, is het allerbelangrijkste voor ons', zo getuigt Frederik Riebbels. ‘Pas dan kunnen we AXI Adaptive Case Management optimaal afstemmen op de behoeften en wensen van onze gebruikers’. 

De gebruikersdag bleek de ideale gelegenheid om te sparren met de aanwezige overheidsmedewerkers over hun suggesties en ideeën. Ook Céline Vervinckt, Account Manager bij AXI, getuigt over de waarde van een goed contact met klanten: ‘Je draagt als het ware een antenne tijdens deze momenten. Je vangt op wat gebruikers nodig hebben om huidige uitdagingen de baas te kunnen. Met die input kunnen we aan de slag om ons product in de toekomst nog verder te perfectioneren’.

 

Tijdens de rondetafelgesprekken, die georganiseerd werden van 11:00 tot 12:00 konden de aanwezigen inzichten delen over thema’s als samenwerken, CRM, UX/UI en GDPR. Er kwamen heel wat vragen en ideeën rond diverse topics waardoor het uur zo voorbij was. ‘Fijn om te zien dat we een klankbord kunnen zijn voor onze klanten en samen werken aan een beter gepersonaliseerd product, zo besluit Frederik Riebbels. 

Afbeelding
AXI ACM Gebruikersdag 2022
Afbeelding
AXI ACM Gebruikersdag 2022
Afbeelding
AXI ACM Gebruikersdag 2022

Chocolade proeven, voelen en beleven

 

Dat Chocolate Nation niet zomaar een locatie was om samen te komen, konden de aanwezigen aan den lijve ondervinden. Na een verkwikkende lunch, bezochten de aanwezigen ‘The Belgian Chocolate Experience’. Een rondleiding die startte in de cacaoplantages aan de evenaar en de cacaoboon volgde naar de grootste cacao opslaghaven ter wereld in Antwerpen. ‘Een fijne VR-ervaring waar je via een headset het volledige proces van de aanmaak van chocolade leert kennen in een modern decor, met aan het eind een leuke chocolate tasting’, zo zegt Céline Vervinckt.  

‘Handen wassen en short aan’

 

Tijd voor een chocolade workshop waar de deelnemers de handen uit de mouwen staken en hands-on advies kregen over enkele basistechnieken, chocoladebewerking én de productie van een chocoladeproduct. Deelnemers leerden onder meer chocoladebolletjes vullen met lopende karamel, maakten homemade studentenhaver met pure of melkchocolade en tot slot werden er ook echte chocololly’s gemaakt en versierd. Er werd duchtig gestrooid met chocoladebolletjes, snoepsprinkels, nootjes en cuberdons en het resultaat mocht er zijn.

Afbeelding
AXI ACM Gebruikersdag 2022
Afbeelding
AXI ACM Gebruikersdag 2022
Afbeelding
AXI ACM Gebruikersdag 2022
Afbeelding
AXI ACM Gebruikersdag 2022

Om af te sluiten volgde nog een gezellig netwerkmoment. ‘Het team en ik kijken alvast terug op een erg geslaagde dag’, aldus Frederik Riebbels. 

Afbeelding
AXI ACM Gebruikersdag 2022
Afbeelding
AXI ACM Gebruikersdag 2022
Afbeelding
AXI ACM Gebruikersdag 2022
Afbeelding
AXI ACM Gebruikersdag 2022
Afbeelding
AXI ACM Gebruikersdag 2022
Afbeelding
AXI ACM Gebruikersdag 2022

Nog meer sfeer proeven?

 

Bekijk dan zeker deze korte aftermovie.

Externe video URL

Digitaal dossierbeheer met AXI Adaptive Case Management 

Benieuwd naar AXI Adaptive Case Management? Met deze oplossing biedt AXI kenniswerkers uit de overheid en uit middelgrote tot grote organisaties een complete oplossing om de meest diverse dossiers volgens flexibele en controleerbare processen te beheren. Baanbrekend is dat de technologie ontworpen is om case management continu te blijven verbeteren. De oplossing stroomlijnt de samenwerking en optimaliseert de dienstverlening naar burgers, bedrijven en andere stakeholders. Kenniswerkers worden in staat gesteld om plaats- en tijdsonafhankelijk te werken en optimaal te functioneren in een digitale netwerkmaatschappij.  
 


Als partner voor de publieke sector bieden we met AXI Adaptive Case Management een oplossing aan die kenniswerkers aanmoedigt om resultaatgericht te werken. Met respect voor de kwaliteit van de dienstverlening en de strenge regelgeving inzake naleving van wettelijke termijnen, informatiebeveiliging en standaardisering.