Uw kosten onder controle met slimme inkoopsoftware

Een softwareoplossing die uw inkoopproces automatiseert en vereenvoudigt? Dat is AXI Purchase to Pay.

 

Houd grip op uw inkopen, stroomlijn het inkoopproces en bespaar kosten door een beter inzicht op de uitgaven. Van bestelaanvraag tot voorraadbeheer, contract- en leveranciersmanagement en digitale factuurverwerking.

 

 

Neem contact op         Download 5 tips

Afbeelding
AXI Purchase to Pay - Slimmer inkopen met intelligente inkoopsoftware
Image frames

Ontdek de kracht van AXI Purchase to Pay

Please accept marketing-cookies to watch this video.

Alle modules voor een efficiënte inkooporganisatie

 

Het inkoopproces in een organisatie is vaak complex. U krijgt te maken met verschillende leveranciers, producten en logistieke processen. Dit maakt het beheer ingewikkeld. Ook het beheersen (en verlagen) van kosten is vaak een primaire uitdaging. Om effectief te onderhandelen met leveranciers is het cruciaal om een goed overzicht te hebben van de kosten en besparingsmogelijkheden goed te identificeren. Met AXI Purchase to Pay, een end-to-end softwareoplossing, heeft u de tools in handen om deze uitdagingen de baas te blijven.  

 

AXI Purchase to Pay is een solide softwareoplossing die bestaat uit verschillende modules die naadloos in elkaar overvloeien en eenvoudig gekoppeld  kunnen worden aan uw operationele systemen en andere financiële- of inkoopsoftware.  Apart of samen, in de cloud of on premises, via computer, tablet of smartphone, volgens uw behoeften en wensen.  

Ontdek onze events

24 okt

P2P & Pizza

AXI Willebroek 

, België

Ontdek hoe je je aankoop efficiënter kunt inrichten en ontmoet aankoopprofessionals tijdens de eerste editie van P2P & Pizza op ons kantoor in Willebroek.

Meer info
7 nov

P2P & Pizza

AXI Breda

, Nederland

Ontdek hoe je je inkoop efficiënter kunt inrichten en ontmoet inkoopprofessionals tijdens de eerste editie van P2P & pizza op ons kantoor in Breda.

Meer info

Inkopen zonder zorgen? Start nu!

 

Weet jij als inkoper wat je het afgelopen jaar hebt uitgegeven? Het is een vraag die elk jaar terugkomt en menig organisatie kopzorgen bezorgt. Niet alleen omdat het inkoopproces vaak complex is, maar ook omdat het steeds goedkoper moet. En dus staat besparen hoog op de agenda. Natuurlijk bespaar je met slimme inkoopsoftware. Maar er is nog zoveel meer! Van tijdswinst tot risicobeheersing en kwaliteitsverbetering. 

 

De juiste inkoopsoftware is een motor voor groei. 

Ontdek de AXI Purchase to Pay modules

Afbeelding
AXI Purchase to Pay modules

Inkoopbeheer

Afbeelding
AXI Purchase to Pay modules

Contractbeheer leveranciers

Afbeelding
AXI Purchase to Pay modules

Magazijn- en voorraadbeheer

Afbeelding
AXI Purchase to Pay modules

E-Procurement

Afbeelding
AXI Purchase to Pay modules

Punch-out catalogi

Ga voor kostenbesparing en zoveel meer

Geautomatiseerd en vereenvoudigd inkoopproces van inkooporder tot de betaling. 

Controle en totaaloverzicht over de inkopen binnen de gehele organisatie 

Kostenbesparingen dankzij de centralisatie van inkoopprocessen

Tijdswinst door automatisatie, optimalisatie en slimme processen 

Overzichtelijke realtime financiële inzichten op basis van rapporten en analyses 

Heldere communicatie binnen de gehele organisatie 

Kies één van de drie formules

 

AXI Purchase to Pay is beschikbaar in 3 formules, volledig op maat van uw organisatie:

 

Standard - Professional - Enterprise

 

Ontdek hier de formules

De beste softwareoplossing. Met de beste service.

 

 

Eigen oplossing 

 

Door onze jarenlange ervaring in de overheid, de zorg- en retailsector en onze ervaring binnen services en industry, kennen we uw wereld als geen ander. Het resultaat is een eigen gebouwde en beheerde softewareoplossing die inspeelt op de noden van uw organisatie. 

 

Solide software 

 

Als u voor AXI Purchase to Pay kiest, kiest u voor een solide softwareoplossing die u ondersteunt in het purchase-to-pay-proces, van begin tot einde. Van bestelling tot en met de betaling.  

 

Makkelijk te integreren 

 

AXI Purchase to Pay is ook gemakkelijk te koppelen aan andere systemen.  

 

Sterk in samen, een partner tijdens je reis 

 

Meer nog dan alleen de software, bieden we u de experten achter de oplossing. AXI gaat prat op een persoonlijke benadering en uitstekende service. Van bij het begin denken we met u mee en adviseren en begeleiden we u. Ook tijdens de implementatie staan we aan uw zijde. We zijn bereikbaar als dat nodig is. Onze supportdesk is 24 op 24, 7/7 beschikbaar en daarbij hanteren we korte lijnen.  

Deze organisaties vertrouwen op ons

AXI Purchase to Pay klanten
AXI Purchase to Pay klanten
AXI Purchase to Pay klanten
AXI Purchase to Pay klanten
AXI Purchase to Pay klanten
AXI Purchase to Pay klanten
AXI Purchase to Pay klanten
AXI Purchase to Pay klanten
AXI Purchase to Pay klanten

Ik wil meer informatie

 

Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op

Controle & overzicht houden

 

Wilt u de controle en het overzicht houden op wat mensen aankopen binnen uw organisatie? Zoekt u een manier om eenvoudig een totaaloverzicht te genereren van alle inkopen of wil u ze simpelweg gemakkelijker en sneller kunnen verwerken? Dan is AXI Purchase to Pay iets voor uw organisatie!

 

Met de intelligente inkoopsoftware van AXI automatiseert en vereenvoudigt u het inkoopproces. Zo blijft u altijd aan het roer staan, werkt u (kosten)efficiënter en krijgt u in no-time een totaaloverzicht van alle inkopen.