Het AXI Adaptive
Case Management
platform
AXI Adaptive Case Management, een flexibel en vlot aanpasbaar digitaal platform voor het end-to-end beheer van complexe en minder complexe cases, is een AXI software oplossing die snel gebruiksklaar is.
Dankzij het gebruik van baanbrekende technologie kan het platform ervoor zorgen dat het beheren van dossiers continu geoptimaliseerd en aangepast kan worden zonder dat de code opnieuw dient geschreven te worden.
Ontdek hieronder het platform in detail én de voordelen voor uw overheidsorganisatie

Low-code applicatie ontwikkeling
AXI Adaptive Case Management zorgt ervoor dat u serieuze zakelijke applicaties kan ontwerpen zonder code te schrijven. Low-code ontwikkeling betekent makkelijk 85% vermindering in code, zelfs voor end-to-end applicaties die complexe, klantgerichte bedrijfsprocessen ondersteunen. Digitale transformatie kan 5 keer sneller.

BEST IN CLASS modelleren
Voor het modelleren van oplossingen wordt de Object Management Group - OMG standaardnotatie Case Management Model and Notation- CMMN gebruikt. CMMN is beschikbaar via het platform en werkt eenvoudig via drag & drop - zonder codering in de template - om zo de beste ondersteuning te bieden aan de behoeften van de kenniswerkers.

Bewaar het overzicht
AXI Adaptive Case Management geeft u de mogelijkheid om een volledige functionele overzichtspagina samen te stellen. Het platform beschikt over meerdere standaard en gebruiksvriendelijke elementen die samenkomen in één specifiek dashboard. Met de zuivere focus op het beheren van een case en een 360° view op alle dossiergegevens.

Een case in fases
AXI Adaptive Case Management voorziet in een overzichtelijke weergave om de vooruitgang van de case afhandeling te capteren. Bekijk welke mijlpalen behaald werden en welke mijlpalen beschikbaar zijn. Zo is het eenvoudig om te zien wat reeds doorlopen is, welke fases nog actief zijn en waar de case naartoe kan evolueren. Een compleet overzicht in één oogopslag.

Taakgebaseerde samenwerking
Samenwerking stroomlijnen tussen medewerkers met verschillende functies, kennisniveaus en verantwoordelijkheden is de sleutel tot succes. Zelfs over verschillende departementen en locaties heen. Taken plannen voor een andere medewerker is heel eenvoudig, net zoals een notitie plaatsen op een case.

Communicatie module
Cases bestaan uit complexe stromen van informatie en vereisen communicatie tussen de organisatie en de andere stakeholders. De communicatie module staat toe om alle communicatie van verschillende kanalen te centraliseren binnen alle cases. Vanuit deze module kan ook een nieuwe communicatie opgestart worden.

Contact as a Case
AXI Adaptive Case Management biedt een centrale locatie voor het bijhouden van contacten en hun gegevens. Elk contact wordt opgeslagen en behandeld als een case waardoor deze ook een levenscyclus bevat. De toegang, de bijgehouden informatie en de visualisatie van een persoon, een onderneming of een organisatie kan volledig worden ingericht naar wens.

Krachtige zoekfunctie
Doorzoek duizenden cases, documenten, data ... via een volledig configureerbare zoekfunctie. Filter, verfijn en vind het antwoord in enkele seconden. Daarnaast biedt het platform de mogelijkheid om specifieke zoekopdrachten op te slaan als een filter zodat u de selectie niet telkens opnieuw hoeft in te geven.

Informatie vereenvoudigd
Definieer datavelden en types in een datamodel en koppel deze aan de template. Ontwerp per taak heel eenvoudig welke informatie moet bekeken of bewerkt worden, gaande van slechts een paar velden tot complexe formulieren met meerdere tabbladen.

Traceer activiteit
Kenniswerk is een mix van ad-hoc uitvoeren en plannen van taken. De exacte opeenvolging van deze taken is echter op voorhand vaak onvoorspelbaar. Het platform biedt de gebruikers een overzicht van alle mogelijk uit te voeren acties in een case en dat op elk moment. Bovendien wordt de evolutie van het werk mooi weergegeven van begin tot einde in een een overzichtelijke tijdslijn.
Wat kan het AXI Adaptive Case Management platform voor u betekenen?
Wat kan het AXI Adaptive Case Management platform voor u betekenen?
Efficiënt samenwerken rond informatie
Efficiënt samenwerken rond informatie
Het Adaptive Case Management platform van AXI laat overheidsmedewerkers toe om efficiënter samen te werken en de dienstverlening te optimaliseren. Omdat cases uit complexe stromen van informatie bestaan, gaat veel aandacht naar de stroomlijning van de communicatie binnen de entiteit en het beleidsdomein en met andere publieke en private partners.
Kortere doorlooptijd
Kortere doorlooptijd
Het Adaptive Case Management platform van AXI is zelflerend. De software kan zelfstandig beslissingen nemen in een case. Indien handmatige verwerking aangewezen is, kan de case behandelaar zelf de stappen en de route in het proces van de behandeling bepalen. Via een ingenieuze event processing engine wordt de case vooruitgang geautomatiseerd en wordt elke beweging getraceerd.
Flexibility by design
Flexibility by design
Het Adaptive Case Management platform van AXI biedt een flexibele en aanpasbare oplossing die mee evolueert met alle wijzigingen die in een proces en de bredere context optreden: veranderingen in de procedures en werkomgeving, in relatie met publieke en private partners, in de wetgeving, etc. Op deze manier laat het Adaptive Case Management platform van AXI toe om cases op een efficiënte manier te behandelen, ook als het verloop van het proces vooraf niet zomaar valt vast te leggen.
Inzetbaar voor elk dossiertype
Inzetbaar voor elk dossiertype
Een adaptieve oplossing is essentieel om overheidsmedewerkers te ondersteunen bij het behandelen van verschillende soorten dossiers en het integreren van uiteenlopende informatie. Het Adaptive Case Management platform van AXI wordt succesvol ingezet voor de behandeling van subsidieaanvragen, eisen, klachten, controles, inspecties, geschillen, juridische dossiers, parlementaire vragen, etc.
Naadloze integratie met Microsoft 365, e-loket en backoffice
Naadloze integratie met Microsoft 365, e-loket en backoffice
Het Adaptive Case Management platform van AXI is een bindmiddel voor informatiecentralisatie. Om het platform optimaal inzetbaar te maken, kunnen e-mails rechtstreeks vanuit MS Outlook in een dossier worden geplaatst. Documenten kunnen vanuit het Adaptive Case Management platform van AXI direct worden opgevraagd en weggeschreven in MS SharePoint. De oplossing integreert naadloos met het e-loket en wordt veilig ingepast in de bestaande ICT-omgeving.
Snel gebruiksklaar en eenvoudig aanpasbaar
Snel gebruiksklaar en eenvoudig aanpasbaar
De technologie is ontworpen om het dossierbeheer continu te kunnen optimaliseren. Het Adaptive Case Management platform van AXI is een low-code totaaloplossing om case management te automatiseren. Hierdoor kan de software opgeleverd worden in een tijdspanne die drie tot vier maal korter is dan andere aanbieders. Om de oplossing vlot naar wens aan te passen, werken we agile met iteratieve ontwikkelcycli.
Waarom het Adaptive Case Management platform van AXI gebruik maakt van de Case Management Model and Notation.
Case Management Model and Notation vormt de ruggengraat van de AXI Adaptive Case Management oplossing. CMMN is voor case management wat BPMN is voor business process management.
In vergelijking tot BPMM is CMMN een minder complexe notatie en een betere match om kennis intensieve processen te beschrijven. Terwijl BPMN vereist dat ieder pad expliciet gemodeleerd wordt, streeft CMNN ernaar om alle mogelijke case paden in één model te bevatten. Hierbij ligt de focus op de case, de verschillende stages en wat er kan gebeuren om het doel van de case te bereiken. De oplossing combineert dynamische procesmogelijkheden met 'supervised learning' algoritmes om inzicht te krijgen in processen.