Ontdek het
AXI Adaptive
Case Management
platform
AXI Adaptive Case Management is de low-code totaaloplossing van AXI voor het end-to-end beheer van complexe en minder complexe dossiers.
De software is snel gebruiksklaar en kan drie tot vier keer sneller uitgerold worden dan bij andere aanbieders. Bovendien is de technologie zo ontworpen dat u uw dossierbeheer-oplossing continu kunt optimaliseren en eenvoudig kunt aanpassen.
Low-code applicatie ontwikkeling
AXI Adaptive Case Management zorgt ervoor dat u serieuze zakelijke applicaties kunt ontwerpen zonder code te schrijven. Low-code ontwikkeling betekent makkelijk 85% vermindering in code, zelfs voor end-to-end applicaties die complexe, klantgerichte bedrijfsprocessen ondersteunen. Digitale transformatie kan 5 keer sneller.
Ontdek in het kort de krachtige features van de AXI software:
BEST IN CLASS modelleren
Voor het modelleren van oplossingen wordt de Object Management Group - OMG standaardnotatie Case Management Model and Notation- CMMN gebruikt. CMMN is beschikbaar via het platform en werkt eenvoudig via drag & drop - zonder codering in de template - om zo de beste ondersteuning te bieden aan de behoeften van de kenniswerkers.
Bewaar het overzicht
AXI Adaptive Case Management geeft u de mogelijkheid om een volledige functionele overzichtspagina samen te stellen. Het platform beschikt over meerdere standaard en gebruiksvriendelijke elementen die samenkomen in één specifiek dashboard. Met de zuivere focus op het beheren van een case en een 360° view op alle dossiergegevens.
Een case in fases
AXI Adaptive Case Management voorziet in een overzichtelijke weergave om de vooruitgang van de case afhandeling te capteren. Bekijk welke mijlpalen behaald werden en welke mijlpalen beschikbaar zijn. Zo is het eenvoudig om te zien wat reeds doorlopen is, welke fases nog actief zijn en waar de case naartoe kan evolueren. Een compleet overzicht in één oogopslag.
Taakgebaseerde samenwerking
Samenwerking stroomlijnen tussen medewerkers met verschillende functies, kennisniveaus en verantwoordelijkheden is de sleutel tot succes. Zelfs over verschillende departementen en locaties heen. Taken plannen voor een andere medewerker is heel eenvoudig, net zoals een notitie plaatsen op een case.
Communicatie module
Cases bestaan uit complexe stromen van informatie en vereisen communicatie tussen de organisatie en de andere stakeholders. De communicatie module staat toe om alle communicatie van verschillende kanalen te centraliseren binnen alle cases. Vanuit deze module kan ook een nieuwe communicatie opgestart worden.
Contact as a Case
AXI Adaptive Case Management biedt een centrale locatie voor het bijhouden van contacten en hun gegevens. Elk contact wordt opgeslagen en behandeld als een case waardoor deze ook een levenscyclus bevat. De toegang, de bijgehouden informatie en de visualisatie van een persoon, een onderneming of een organisatie kan volledig worden ingericht naar wens.
Krachtige zoekfunctie
Doorzoek duizenden cases, documenten, data ... via een volledig configureerbare zoekfunctie. Filter, verfijn en vind het antwoord in enkele seconden. Daarnaast biedt het platform de mogelijkheid om specifieke zoekopdrachten op te slaan als een filter zodat u de selectie niet telkens opnieuw hoeft in te geven.
Informatie vereenvoudigd
Definieer datavelden en types in een datamodel en koppel deze aan de template. Ontwerp per taak heel eenvoudig welke informatie moet bekeken of bewerkt worden, gaande van slechts een paar velden tot complexe formulieren met meerdere tabbladen.
Traceer activiteit
Kenniswerk is een mix van ad-hoc uitvoeren en plannen van taken. De exacte opeenvolging van deze taken is echter op voorhand vaak onvoorspelbaar. Het platform biedt de gebruikers een overzicht van alle mogelijk uit te voeren acties in een case en dat op elk moment. Bovendien wordt de evolutie van het werk mooi weergegeven van begin tot einde in een een overzichtelijke tijdslijn.