AXI maakt retailers klaar voor de toekomst

AXI zorgt ervoor dat retailketens snel kunnen inspelen op de grote veranderingen die de retailbusiness ondergaat. Wij stellen retailers in staat om omnichannel te worden, de klantenbinding te versterken, betere beslissingen te nemen en efficiënter te werken. Onze portfolio verbindt e-commerce met de fysieke winkel en wordt continu vernieuwd en uitgebreid op basis van de input van gebruikers en trends in de retailmarkt.

Afbeelding
Vrouw op roltrap in shoppingcenter

Met onze aanpak kunt u als retailer wendbaar inspelen op veranderingen

 

Het ontwikkelen van software die aansluit bij de bedrijfsprocessen en USP's van de retailer is onze kracht. We werken agile, met korte lijnen, scherpe prioritering en iteratief. Samen met de klant. Met een mix van youngsters en ervaren professionals brengen we dream teams op het veld. Daarbij kiezen we bewust voor vaste klantteams, waardoor we efficiënt kunnen samenwerken en aan een half woord genoeg hebben. De ontwikkeling van nieuwe retail producten en complexe projecten brengen we altijd tot een goed einde.

Retail Business Continuïteit webinarreeks

 

In de huidige en onzekere 'nieuwe' realiteit is het een must om alles binnen uw retail organisatie in kaart te hebben en voortdurend te verbeteren waar mogelijk. Houd de performance en de kwaliteit van uw winkels nauwlettend in het oog, vergelijk uw leveranciers onderling om zo de beste inkoopcondities te realiseren, verhoog de shopping experience van uw consumenten en boost uw omzet met gerichte acties op basis van waardevolle data-inzichten en aandacht voor de customer journey van uw publiek.

 

Tijdens onze Retail Business Continuïteit webinarreeks laten onze experts u aan de hand van sprekende voorbeelden, demo's en best practices zien op welke manieren het mogelijk is om uw organisatie en business te (ver)sterken in uitdagende tijden.

Wij ontzorgen uw retailproces

 

De omnichannel retail oplossingen van AXI draaien in de cloud met de mogelijkheid om betalen naar rato van het gebruik.

 

  • Om de beschikbaarheid van uw retail operatie te waarborgen, bieden we full support aan, inclusief eerstelijns- en tweedelijns support.
  • Onze ervaren servicedesk consultants zijn bereikbaar tijdens de weekdagen, maar uiteraard ook op koopavonden en in de weekends.
  • Om incidenten te voorkomen en tijdig op te vangen, bieden we 24 op 7 monitoring van de kassaomgeving en de centrale server omgeving aan.
  • Onze datacenters in Nederland en België zijn ISAE3402 gecertificeerd.
  • Achter de schermen wordt de AXI RS oplossing continu geoptimaliseerd, zonder dat uw online en offline verkoopkanalen er enige hinder van ondervinden. 

“De AXI RS oplossing is een gebruiksvriendelijk systeem voor onze gebruikers, geheel naar eigen wens in te richten en door het aansluiten van BI tools geeft het mij data om te kunnen sturen in de bedrijfsvoering.”

 

Robbert Lamme, Financieel & Operationeel directeur Dille & Kamille.

De nieuwste omnichannel retail oplossingen. Snel uitgerold.

 

Met onze omnichannel retail oplossingen stellen we retailers in staat om flexibel mee te bewegen met de trends in de markt en de interne ontwikkelingen binnen de retailorganisatie.

Omnichannel Point of Sale

Gebruiksgemak, continue doorontwikkeling, perfecte integratie met uw webshop zijn de sleutelwoorden van onze cloud based AXI RS oplossing. Voor de winkelkassa bieden we volgende varianten aan: non-food checkout, supermarkt checkout, horeca checkout, mobile POS op PDA en mobile POS op smartphone. Wilt u de consument empoweren? Ook daarvoor bieden we tal van oplossingen aan: self-checkout, self order kiosk, selfscan en 'tap and go' op smartphone.
AXI RS is geschikt voor een groot aantal branches, waaronder supermarkten, bouwmarkten, tuincentra, warenhuizen, fashion retailers, telecom retailers en horeca.

 

Lees meer

Centraal productbeheer met inRiver PIM

In een omnichannel architectuur speelt Product Master Data Management een cruciale rol. Het is immers belangrijk dat de productinformatie over alle verkoopkanalen heen gelijk is. Om efficiënt te werken, is het aan te raden om alle productinformatie op één centrale plek te beheren: in een product information management oplossing. AXI is een implementatiepartner van inRiver PIM, één van de marktleiders. De webbased oplossing inRiver is snel te implementeren, flexibel en makkelijk in gebruik. Een team van expert consultants verzorgt de complete implementatie.

Een bewezen omnichannel architectuur

Eén bron van waarheid. Daar zijn onze retailoplossingen op gebaseerd. Dit realiseren we via single point of truth services. Alle business logica zit verpakt in RESTful APIs, die eenvoudig te integreren zijn in ieder omnichannel landschap.

Financiële software

Talrijke retailers beheren hun financiële administratie in AXI Financials. Zowel voor de administratie in het retail hoofdkantoor als in die van de winkels van franchisenemers is de AXI oplossing een aanrader.

 

Lees meer

Meer grip op uw inkoopcontracten via GRIP

GRIP is het softwarepakket voor het managen van inkoopcontracten en inkoopcondities. GRIP helpt om uw inkoopcontracten te beheren en de opbrengsten uit bonussen e.d. door te rekenen. Met facturatie, prognoses en analyses ondersteunt het pakket de sturing en besluitvorming. Ideaal voor iedere retailer met een groot aantal leveranciers en condities.

 

Lees meer

App voor winkelaudits

Met de AXI Retail Store Auditing app kunnen regiomanagers de kwaliteitsmetingen zeer visueel uitvoeren. Beeld, spraak en tekst kunnen 'on the fly' worden toegevoegd waardoor alle opmerkingen en to-do's inzichtelijk worden gemaakt. Via het online portaal kunnen alle belanghebbenden het winkelgebeuren opvolgen en beheren. De AXI Retail Store Auditing app zorgt voor duidelijkheid en uniformiteit.

 

Lees meer

Agile software ontwikkeling

Om vlot te kunnen blijven inspelen op alle veranderingen, dienen retailers soepel te zijn. Agile software ontwikkeling is een belangrijk hulpmiddel om elke dag een stukje verder toe te werken naar uw bedrijfsdoelstellingen. Onze retailklanten ervaren de samenwerking met onze Scrum teams als motiverend en inspirerend. De softwareoplossingen bouwen we in moderne technologie: HTML, JavaScript, jQuery, RESTful web services en .NET. Met gebruik van slimme tools zoals Oracle APEX, AngularJS, Jasper Reports, Xamarin, Ionic en Azure DevOps Server.

 

Lees meer

Retail Intelligence

Onze BI consultants kunnen uw managers helpen om betere beslissingen te nemen. Door kassatransacties mee te ontsluiten, kunt u beter sturen. Voor wie een slag dieper wil gaan, kunnen we machine learning algoritmes en R (een softwarepakket en programmeertaal ontwikkeld voor statistiek en data-analysedoeleinden) toepassen. Dit stelt u in staat om meer voorspellende statistiek te bedrijven. Bijvoorbeeld om logistieke processen te verbeteren of hardlopers te voorspellen.

 

Lees meer

We testen de nieuwste technologieën. Grondig. Samen met de retailer

 

AXI ondersteunt de digitalisering van de retailsector. We analyseren de nieuwste trends en voeren samen met grote retailers talrijke innovatieprojecten uit. Onze medewerkers krijgen de tijd om nieuwe technologieën te leren kennen. Samen met klanten en partners worden Proof of Concepts uitgewerkt rond de inzet van visual recognition, augmented reality, blockchain, machine learning, self checkout, beacons, chatbots, electronic shelf labels en andere digitale innovaties in de retail. De 'lessons learned' worden aan een talrijk publiek gepresenteerd tijdens de Retail Innovation Summits.

axi

De tien trends in supermarkt retail

 

Lees ons eBook over de supermarkt in 2025.

 

Welke tien trends signaleren we en hoe kunnen we u helpen om daar op in te spelen?

AXI digitaliseert het bestelproces en de keukenaansturing bij Julia's

 

‘Het nieuwe bestelproces biedt niet alleen voordelen voor de reizigers maar ook voor het personeel. Bestellingen aan de bestelzuil of via de kassa zijn direct zichtbaar op het digitaal scherm van de order picker. De bestelling wordt meteen doorgezet naar de kok via het keukenscherm. Op het klantenscherm ziet de klant wanneer zijn maaltijd klaar is.’

 

Saskia Willems, Project Manager bij NS Stations

Benieuwd hoe AXI retailers helpt?

Okay Colruyt customer
Case

AXI garandeert de juiste prijs in de eerste onbemande Okay Direct

Op 9 november 2021 opende Colruyt Group een innovatieve autonome stadswinkel in Gent. Bij Okay Direct hoeven klanten hun aankopen niet te scannen. Voor het afrekenproces rekent de retailer op de expertise van AXI.

AXI Customer Case Mayerline
Case

Modeketen Mayerline verkoopt data-driven en customer centric dankzij Tableau

Mayerline is overgestapt van Excel-rapporten naar een nieuwe rapportageomgeving. Sindsdien beschikt de modeketen over rapportages die snel beschikbaar zijn, altijd up-to-date, flexibel en vooral heel leesbaar.

Würth Nederland AXI video referentie
Case

Würth Nederland waarborgt de eenheid in al haar shops met de AXI Store Auditing app

Würth Nederland ging recent aan de slag met de AXI Store Auditing App om in alle Würth shops de eenheid en de communicatie te optimaliseren. Dankzij de app wil de groothandel een antwoord bieden op de grote uitdagingen waar de B2B business momenteel voor staat. Ontdek het in deze video referentie.

DA Drogisterijen customer case AXI
Case

DA Drogisterijen maakt haar winkelformules strakker dankzij de AXI Store Auditing app

De Nederlandse retailformule DA Drogisterijen is recent gestart met het gebruik van de AXI Store Auditing app, voorheen bekend als Specto, om het landelijk netwerk van fysieke winkels beter op te kunnen volgen.

Customer Testimonial Collect&Go AXI
Case

Vlotter en efficiënter boodschappen doen bij Collect&Go

Dankzij het nieuwe mobiele kassasysteem, ontwikkeld in samenwerking met AXI, kan elke Collect&Go medewerker snel en eenvoudig afrekenen met klanten aan het Collect&Go-afhaalpunt.

AXI referentie Prenatal
Case

Prénatal bezorgt zijn klanten een naadloze customer journey dankzij de AXI RS winkelsoftware

Prénatal is de toonaangevende retailer voor (toekomstige) ouders en iedereen die daarbij betrokken is. AXI RS maakt het winkelen in de 20 megastores en de 40 citystores gemakkelijk. Verkooptransacties worden vlot geregistreerd en klantorders worden snel vastgelegd. Tussen de webshop en de fysieke winkels ervaart de consument een naadloze customer journey, doordat deze zijn verbonden via de AXI RS omnichannel laag. Op het hoofdkantoor zorgt AXI voor de correcte afhandeling van het promotie-, inkoop en logistiek proces.

AXI referentie NS Stations
Case

NS Stations gebruikt de AXI RS kassasoftware voor haar verschillende horeca formules

Koffie kopen in de trein? Dat zorgt voor ontspanning. Het verkoopproces wordt ondersteund met de AXI Rail Catering App. Producten worden eenvoudig geselecteerd of gescand. De klant kan via een pintransactie of contant betalen. Is de reiziger nog op het station? Dan draait het om snelheid: niemand wil zijn trein missen. Daarom koos NS Stations voor haar tien verschillende horeca formules de AXI RS kassa: eenvoudig te bedienen, betrouwbaar, compleet en razendsnel. Alles geïntegreerd met het centraal SAP systeem.

AXI referentie Hans Anders FoCus
Case

Klanten van Hans Anders kopen de juiste bril dankzij het door AXI uitgewerkte FoCus systeem

Er komt heel wat kijken bij het verkopen van een bril of gehoorapparaat: het uitvoeren van een oogmeting, het bijhouden van een patiëntendossier, de productie van brilglazen en de koppeling met verzekeringsmaatschappijen in verband met vergoedingen. Dit hele proces wordt ondersteund door het systeem FoCus dat AXI in nauwe samenwerking met Hans Anders heeft gerealiseerd en dat is uitgerold over een 400-tal winkels in Nederland, België en Zweden.

AXI referentie Intergamma
Case

Intergamma, de franchise-organisatie die winkelformules Gamma en Karwei exploiteert, zet in op omnichannel

De scope van de door AXI geleverde oplossingen is heel breed: central office applicaties, POS systemen en instore webkiosken met EFT functionaliteit voor 386 bouwmarkten, integratie met webshop, PIM, dropshipment leveranciers ...  De centrale infrastructuur van Intergamma staat in de AXI Cloud.

AXI referentie IJsvogel Retail
Case

IJsvogel Retail gebruikt AXI RS winkelsoftware voor Pets Place en Boerenbond winkels

De 191 Pets Place en 67 Boerenbond winkels van IJsvogel Retail zetten in op beleving waarbij persoonlijk advies en extra services het verschil maken in de fysieke winkels. Dankzij AXI RS ziet IJsvogel Retail kansen om de klanten de beste naadloze beleving aan te bieden over de kanalen heen, waarbij de logistieke, administratieve en financiële processen automatisch verlopen. Winkelmedewerkers zijn vooral gecharmeerd door het user centric design en de eenvoud van de kassa- en de backoffice applicaties en de integratie met de webshop.

AXI referentie Vodafone
Case

283 winkels en de online shop van VodafoneZiggo maken gebruik van de AXI RS winkelsoftware

Om de werking van het gesloten goederensysteem te optimaliseren, wordt de voorraad voor alle verkoopkanalen in AXI RS beheerd. Naast click & collect behoort ook ship-from-store tot de gebruiksmogelijkheden. AXI RS is gekoppeld met SAP en softwaretoepassingen voor de verwerking van de abonnementen.

AXI referentie Intratuin
Case

De Intratuin medewerkers rekenen snel af dankzij de AXI RS kassasoftware

Een dagje Intratuin is funshopping. Op de verschillende afdelingen vind je alles voor in en om de tuin. Het is een beleving en het is er altijd druk. Vandaar ook dat de AXI RS kassa gericht is op het snel verwerken van de vele transacties. Ook het Tuincafé is een succes. In die restaurants draait de AXI RS kassa in de horeca look and feel. Het ruime assortiment voor de seizoenen Kerst en Pasen wordt ingekocht en logistiek verwerkt met de beursordersapplicatie.

AXI referentie de Bijenkorf
Case

AXI is de software huisleverancier van De Bijenkorf

De Bijenkorf is hét toonaangevende warenhuis van Nederland met passie voor de klant. AXI is huisleverancier. Via continuous delivery zorgt AXI ervoor dat het retail management systeem de steeds wijzigende omnichannel business processen optimaal ondersteunt. Op dit systeem zijn de online verkoopkanalen, de 600 AXI RS kassa's en de mobile POS app aangesloten. Ook click & collect wordt ondersteund.

Ontdek hier het laatste AXI Retail nieuws

ANWB customer AXI
Nieuws

ANWB biedt haar klanten voortaan ook iDealQR aan om mobiel af te rekenen

ANWB wil het de consument zo makkelijk mogelijk maken. Zo kan de consument met zijn of haar mobiele telefoon betalen, via iDealQR. In de lockdown zijn de winkels tijdelijk dicht, maar afhalen of thuisbezorgen kan nog wel. Om het betaalproces te stroomlijnen – en Covid-veilig te maken -  maakt ANWB gebruik van de iDealQR feature van de AXI Retail Cloud Suite.

Podcast de toekomst van retail
Nieuws

Beluister de podcast - De transitie in retail

In deze podcast spreekt Lynn Wesenbeek als moderator bij Read My Lips, met Wouter Torfs, CEO van schoenenketen Torfs, samen met Mike Snepvangers, commercieel Directeur bij AXI en Fadhua El-Khannichi, retail consultant bij AXI, over de transitie in retail. Filosofeer mee en beluister het gesprek.

Lagardere Relay AXI Customer
Nieuws

Unieke afrekenervaring in Relay shops dankzij de AXI Retail Cloud Suite

Tegen het einde van 2021 zullen alle Bruna winkels op de NS stations in Nederland vervangen worden door de one-stop-shop formule ‘Relay’. Deze winkels maken recent deel uit van Lagardère, voor wie AXI reeds de formules Smullers en Yo Sushi voorzag van de AXI Retail Cloud Suite met POS software en de bijhorende backend oplossingen.

OKay
Nieuws

AXI bouwt mee aan de eerste onbemande Okay stadswinkel in Gent

Op 9 november 2021 opende in Gent (B) de eerste caissière-loze Okay stadswinkel van Colruyt. Een mijlpaal voor de Belgische retail, voor Colruyt én voor AXI die met haar AXI Retail Cloud Suite heeft meegebouwd aan dit innovatief project.

Tap on Phone functionaliteit AXI Retail Cloud Suite
Nieuws

AXI Retail Cloud Suite faciliteert handige en snelle tap on phone- functionaliteit

AXI Retail Cloud Suite versterkt de mobile customer journey. Dankzij de tap on phone-functionaliteit kan de consument sneller en flexibeler geholpen worden én heeft de retailer geen apart device meer nodig om de betaaltransactie te verwerken.

AXI Retail Cloud Suite in Duitsland final
Nieuws

AXI Retail Cloud Suite goes Germany

Nederlandse en Belgische Retailers die in Duitsland winkels openen, kunnen rekenen op de AXI kassasoftware. In Duitsland is de kassawet Kassengesetz van kracht die voorkomt dat na afsluiting nog wijzigingen in kassa's en andere registratiesystemen kunnen plaatsvinden. De AXI Retail Cloud Suite is er helemaal klaar voor.

Lagardere IJscuypje
Nieuws

Lagardère Travel Retail opent eerste IJscuypje food formule met AXI kassa’s

Na succesvolle implementaties bij Smullers en YoSushi draait de AXI Retail Cloud Suite kassasoftware nu ook bij IJscuypje, de derde food concept formule van Lagardère Travel Retail.

Flagship shop Würth Den Bosch
Nieuws

De Würth-Groep gaat aan de slag met AXI's Store Auditing App

Na een testperiode van twee maanden gaat de internationale Würth-Groep enthousiast aan de slag met AXI's Store Auditing App. Lees hier hoe de AXI oplossing hen kon overtuigen.

AXI Mobile POS
Nieuws

Nieuw mobiel kassasysteem in gebruik bij Collect&Go

Dankzij het nieuwe mobiele kassasysteem, ontwikkeld in samenwerking met AXI, kan elke Collect&Go medewerker snel en eenvoudig afrekenen met klanten aan het Collect&Go-afhaalpunt.

Dille&Kamille AXI software partner
Nieuws

Dille & Kamille kiest voor AXI als nieuwe kassasoftware partner

Dille en Kamille kiest voor de AXI RS kassasoftware. De Nederlandse winkelketen kan zo haar interne processen optimaliseren en focussen op het veranderende aankoopproces van klanten.

AXI Retail Julia's referentie
Nieuws

AXI digitaliseert het bestelproces en de keukenaansturing bij Julia's

NS Stations introduceert Julia's 2.0.: een nieuwe versie van de stationswinkels. Met de inzet van een digitaal bestelproces met keukenaansturing en de ingebruikname van digitale bestelzuilen.

NS Stations Kiosk formule referentie AXI Retail
Nieuws

Stationwinkel Kiosk op station Amsterdam Centraal aan de slag met self-checkout kassa

De Kiosk winkel op station Amsterdam Centraal is live gegaan met de self-checkout kassa van AXI. Er wordt stevig ingezet op beleving in de winkel, de verbetering van het assortiment én snelheid.

Order Management Platform AXI en Magnus
Nieuws

AXI maakt order management eenvoudig dankzij Magnus

Het order management platform OIL van Magnus is een mooie aanvulling op het omnichannel aanbod van AXI in de retailmarkt.

AXI beurs NRF
Nieuws

NRF - The Big Show 2019

Samen met partners en klanten heeft AXI zich van 11 tot en met 15 januari 2019 laten inspireren op NRF in New York.

AXI Payconiq
Nieuws

Nu bij ANWB mobiel betalen met Payconiq

Vanaf medio februari 2019 kan er bij de 83 winkels van ANWB worden betaald met Payconiq. De aankoop wordt aan de AXI RS kassa afgerekend door het scannen van een QR-code.

Boerenbond Pets Place AXI Retail referentie
Nieuws

Boerenbond – Pets Place Hilvarenbeek en 's-Hertogenbosch live met AXI RS

Begin 2019 zijn de eerste winkels van Boerenbond - Pets Place gestart met het gebruik van het omnichannel platform AXI RS.

Colruyt Group Master Data Management AXI Referentie
Nieuws

Colruyt Group zet Adaptive Case Management in als Product Master Data Management oplossing

Door de ingebruikname van de adaptive case management oplossing is Colruyt Group er in geslaagd om de time-to market van nieuwe producten te versnellen.

AXI op eurocis
Nieuws

Terugblik op EuroCIS 2019

Van 19 tot en met 21 februari 2019 nam AXI deel aan EuroCIS 2019. Op de stand van HP toonden we onze nieuwe Point Of Sale software op de hippe HP Engage Go mobile systems.

lagardere
Nieuws

Smullers cafetaria’s uitgerold in slechts twee maanden tijd

De uitdaging van Lagardère Travel Retail was niet mis te verstaan. In twee maanden tijd dienden alle Smullers frietzaken van nieuwe eigenaar Lagardère live te gaan met de AXI RS winkelsoftware.

AXI Retail Innovation Summit 2018
Nieuws

Verslag Retail Innovatie Summit 2018

Op dinsdag 4 december 2018 vond het Retail Innovation Summit 2018 plaats in het Nationaal Militair Museum in Soest. Technologische innovatie in de retail stond centraal.

AXI Blockchain
Nieuws

Blockchain informeert de supermarktklant over de herkomst van zijn stukje vlees

Wil je als consument zien wat de oorsprong is van je stukje verpakt vlees? AXI werkte samen met de grootste Belgische vleesverwerker Westvlees een concept uit op basis van blockchain technologie.

AXI CM partnership
Nieuws

AXI en CM.com tekenen 'new payments' partnerovereenkomst

Met iDEAL QR kunnen consumenten in de fysieke winkel eenvoudig met smartphone betalen bij de kassa, de self-checkout, de mobile POS en de bestelzuil.

NS Stations AXI Retail referentie
Nieuws

NS Stations kiest voor de kassasoftware van AXI

Reizigers hebben weinig tijd en willen producten in de stationswinkels snel afrekenen. De AXI oplossing is perfect afgestemd om een groot volume aan transacties op veel kassa’s snel te processen.

Inzicht dankzij Conversiebooster
Nieuws

Krijg inzicht in de omzet van de fysieke winkels met de Conversiebooster

Om aan te geven wat u als retailer kunt doen om de fysieke winkelomgeving rendabel te houden, heeft marktonderzoeksbureau Q&A in samenwerking met AXI een whitepapger geschreven.

AXI Self checkout
Nieuws

AXI Self-checkout speelt in op veranderende retailomgeving

Met de nieuwe self-checkout gaat AXI een stap verder dan wat er reeds op de markt is. Naast het knappe UX design zijn er alternatieve betaalmogelijkheden toegevoegd, zoals Payconiq, OK en Tikkie.

NS Stations Fiets&Service AXI Referentie
Nieuws

AXI RS winkelsoftware uitgerold bij Fiets & Service winkels

In de 23 Fiets & Service winkels van NS stations kunnen treinreizigers hun fiets laten repareren en fietsaccessoires kopen. Met AXI RS wordt de reparatieworkflow eenvoudig beheerd in de kassa.

gezichtsherkenning
Nieuws

Meer inzicht door gezichtsherkenning aan de kassa

AXI introduceert een artificial intelligence oplossing om de transactiegegevens die in de kassa worden vastgelegd te matchen met het geslacht en de leeftijd van de winkelbezoekers.

de bijenkorf
Nieuws

De Bijenkorf verlengt service level agreement met AXI

AXI zal via continuous delivery er voor zorgen dat het retail management systeem de steeds wijzigende omnichannel business processen binnen de Bijenkorf organisatie optimaal ondersteunt.

promo meten
Nieuws

Hoe meet u het succes van een promotionele actie?

In het dashboard van de AXI RS winkelsoftware vindt u alle informatie. Denk bijvoorbeeld aan overall promotion breakdown, markdown, halo effect, cannibalization of pull-forward.

AXI Payconiq
Nieuws

Sneller mobiel betalen aan de kassa met Payconiq

Nederlandse consumenten die beschikken over een ING of Rabobank rekening kunnen mobiel betalen via Payconiq aan een AXI RS kassa.

AXI partnership met Hollander Techniek
Nieuws

Partnership met field service partner Hollander Techniek

AXI gaat de ontzorging van retailketens vergroten. Als system integrator zal Hollander Techniek kwalitatieve field services leveren aan retailketens waar de AXI RS winkelsoftware draait.

IJsvogel
Nieuws

IJsvogel Retail BV kiest voor het omnichannel retail platform AXI RS

Dankzij het AXI RS platform is IJsvogel in staat om de verschillende verkoopkanalen in realtime te koppelen en de klanten via elk verkoopkanaal op een eenduidige wijze te bedienen.

AXI NS Rail Catering app
Nieuws

Afrekenen met een snelheid van 160 km per uur

Voor gebruik in de trein ontwikkelde AXI de NS Rail Catering App. Alles draait om snelheid. De app is eenvoudig opgebouwd en ondersteunt pinnen en contant.

AXI Store Auditing app SPAR referentie
Nieuws

SPAR Nederland beoordeelt zijn winkels met de AXI Store Auditing app

Achttien bedrijfsadviseurs helpen de SPAR winkels om te voldoen aan de hoge SPAR kwaliteitsstandaard. Om het auditproces te ondersteunen, gebruikt SPAR Nederland een handige softwaretool.

PartsPoint
Nieuws

Alliance Automotive Group Benelux implementeert GRIP om de inkoopresultaten te verbeteren

GRIP helpt organisaties om inkoopafspraken vast te leggen, contracten te genereren en condities te factureren. U krijgt een actueel overzicht in de te verwachten opbrengsten op basis van de condities. 

payplaza koppeling
Nieuws

Nieuwe shopping concepten creëren met AXI RS Mobile POS en PayPlaza

Eén PayPlaza betaalterminal kan door meerdere mobile POS devices worden aangesproken. De terminals zijn direct met het netwerk verbonden en vereisen geen fysieke verbinding met de kassa.

AXI Retail Magento2
Nieuws

AXI RS biedt standaard connector voor het nieuwe Magento 2 e-commerce platform

Dankzij de API koppeling kan in een Magento 2 webshop gebruik worden gemaak van de AXI Promotion Engine. Voordeel: veel meer promotie-formules in de webshop dan 'out of the box' Magento 2 promoties.

AXI RFM analyse methode
Nieuws

Haal meer waarde uit uw klantenbestand dankzij de RFM analyse

Om marketeers toe te laten de juiste acties uit te stippelen, biedt AXI een handig oplossing om het klantenbestand te segmenteren op basis van RFM.

AXI Self checkout in Colruyt bedrijfskantines
Nieuws

AXI implementeert 35 self-checkouts in de Colruyt bedrijfskantines

Om de Colruyt bedrijfskantines de hele dag open te houden beschikt iedere kantine over een AXI self-checkout met EFT die tijdens drukke momenten kan overgenomen worden door een kantine-medewerker.

AXI RS koppeling met SAP
Nieuws

AXI lanceert SAP koppeling op basis van SAP Process Integration

Dankzij de realtime koppeling tussen AXI RS en het SAP PI platform is informatie uit beide platformen steeds actueel en betrouwbaar en vanuit alle verkoopkanalen benaderbaar.