Het AXI
Financials platform
Beheer de inkoopprocessen en financiële processen van uw organisatie sneller en efficiënter met behulp van AXI’s Financials & Purchase to Pay software, gemaakt op uw maat.
En ondersteun uw strategie en bijgaande bedrijfsprocessen optimaal dankzij overzichtelijke real-time financiële inzichten.

Solide modules als bouwstenen voor een gezonde en toekomstbestendige organisatie
Onze modules vloeien naadloos in elkaar over en kunnen bovendien eenvoudig gekoppeld worden met uw operationele systemen en andere financiële of inkoop software. Apart of samen, in de cloud of on premises, via computer, tablet of smartphone, volgens uw behoeftes en wensen.

Boekhouding & Financiën
In de financiële module kunnen uw essentiële boekhoudprocessen maximaal geautomatiseerd worden. De financiële medewerker wordt via taken en intuïtieve schermen door de flow heen gestuurd, waarbij manuele acties uitsluitend voorbehouden zijn voor uitzonderingen en controles.

Begroting & Budget
De grote hoeveelheid data uit de boekhouding wordt in analytische rapporten en dashboards helder gevisualiseerd voor de eindgebruiker. Op die manier kunnen controllers en managers zowel budgetteringen en begrotingen uitermate snel en eenvoudig opstellen als overbodige uitgaven en mogelijke besparingen opsporen.

Afschrijvingen van vaste activa
Vaste activa kunnen manueel of automatisch worden aangemaakt. Bovendien is het mogelijk om ook de berekeningen voor de afschrijvingen automatisch te laten lopen en kunnen verschillende afschrijvingsschema’s tegelijkertijd lopen.

Contractbeheer leveranciers
Door het centraliseren van contracten kunnen organisaties het aantal (vaste) leveranciers gaan inperken. Op die manier is het mogelijk om kostenbesparingen door te voeren en kortingen te onderhandelen.
Contractbeheer waarschuwt wanneer een contract ten einde loopt. Zo is er minder kans op ongewenste verlengingen of dubbellopende contracten binnen uw organisatie en worden alle contracten in een oogopslag inzichtelijk gemaakt.
Beoordelingen verlopen hierbij helemaal digitaal, waardoor de verwerkingsflow aanzienlijk korter wordt en arbeidsintensief papierwerk overbodig wordt.

Automatische factuurherkenning
Niet alleen inkomende facturen in digitaal pdf formaat kunnen volledig worden ingelezen door de software, maar ook informatie uit gescande documenten wordt volledig vertaald en omgezet in het systeem. De verwerkingsflow wordt hierdoor aanzienlijk korter en arbeidsintensief manueel papierwerk wordt overbodig.

e-facturatie
Dankzij het digitaal ontvangen, beoordelen, verwerken, aanmaken en versturen van facturen wordt een snellere verwerking gegarandeerd en kunnen betaaltermijnen beter worden gerespecteerd. De facturatieflow wordt hierdoor aanzienlijk korter en arbeidsintensief papierwerk wordt overbodig.

Projectbeheer
In de module Projectbeheer, kan de eindgebruiker onder andere consultancy projectwerk of uitzonderlijke, eenmalige gebeurtenissen zoals een verhuis of herinrichting van kantoren van begin tot einde in detail opvolgen.
De module is volledig geïntegreerd in Financials & Budgeting en Purchase To Pay om zo in één volledige overview budget, bestellingen en facturen of contracten, geboekte uren en uitgaande facturen doeltreffend te kunnen inzien, vergelijken en opvolgen. Daarbij is er ook de mogelijkheid om een hoofdproject met subprojecten aan te maken om zo het budget nog beter te kunnen managen.

Control center
In het control center kan de administrator onder andere gebruikers aanmaken, rollen toekennen, notities toevoegen, workflows opzetten, en de lay-out van documenten beheren.
In deze module wordt ook het autorisatie- (administrator, full, read-only) en authenticatieproces volledig ingesteld, met mogelijkheid tot automatisch herkennen en inloggen.
AXI Financials | Kies de formule op maat van uw organisatie

STANDARD
- Tot 3 full users & 1 boekhouding
- Crediteuren & debiteuren administratie
- Digitale factuurverwerking
- Bankieren & Budgetten
- Ongelimiteerde analytische dimensies
- Rolgebaseerde dashboards en goedkeuringsflows
- 50 GB storage & geografisch redundante opslag
- Helpdesk
- Gebruikerstraining en opstartbegeleiding
Geen historische data conversie
Geen API integratie
Geen consultancy of maatwerk
PRIJS OP AANVRAAG

PROFESSIONAL | favoriet
- Tot 5 full users & ongelimiteerd aantal boekhoudingen
- Crediteuren & debiteuren administratie
- Digitale factuurverwerking
- Bankieren & Budgetten
- Ongelimiteerde analytische dimensies
- Vaste activa
- Optioneel digitaal invoice management via Factuurportal
- Rolgebaseerde dashboards en goedkeuringsflows
- 50 GB storage & geografisch redundante opslag
- Helpdesk
- Onsite gebruikerstraining en intensieve opstartbegeleiding
- Standaard API integratie & maatwerk mogelijk
PRIJS OP AANVRAAG.
OPTIONELE SLA SERVICES OP AANVRAAG.

ENTERPRISE
- Ongelimiteerd aantal users & boekhoudingen
- Crediteuren & debiteuren administratie
- Digitale factuurverwerking
- Bankieren & budgetten
- Ongelimiteerde analytische dimensies
- Vaste activa
- Optioneel digitaal invoice management via Factuurportal
- Rolgebaseerde dashboards en goedkeuringsflows
- 50 GB storage & geografisch redundante opslag
- Helpdesk & dedicated account manager
- Onsite gebruikerstraining en intensieve opstartbegeleiding
- Standaard & custom API integratie & maatwerk mogelijk
- Lid van de gebruikersgroep
- Inspraak in de product roadmap
PRIJS OP AANVRAAG.
OPTIONELE SLA SERVICES OP AANVRAAG.
Vraag een persoonlijke demo aan
Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op