AXI Adaptive Case Management online sessie voorjaar 2024
26 mrt

Infosessie voor de overheid: Maak kennis met AXI Adaptive Case Management

Online, België & Nederland

Als partner voor de overheid wil AXI kenniswerkers en dossierbeheerders ondersteunen met oplossingen om plaats- en tijdsonafhankelijk te werken en optimaal te functioneren in een digitale netwerkmaatschappij. Met focus op de kwaliteit van de dienstverlening naar burgers, bedrijven en andere stakeholders en de strenge regelgevingen inzake naleving van wettelijke termijnen, informatiebeveiliging en standaardisering. 

 

Met AXI Adaptive Case Management bieden we kenniswerkers binnen de overheid een end-to-end oplossing aan om complexe dossiers/zaken en dynamische processen te beheren.

 

Datum:

dinsdag 26 maart 2024

 

Tijdstip

16:00 - 16:45

 

Taal:

Deze sessie gaat door in het Nederlands

 

Hoe de online kennissessie volgen:

U ontvangt een e-mailbevestiging met daarin een link om de sessie bij te wonen.

 

Doelgroep:

IT Managers, IT Architects, Information Managers, Afdelingshoofden, Process Owners, Solution Architects, Enterprise Architects, Business Analysts, Functional Analysts en IT Analysts.

 

Deelnamekosten:

Als medewerker uit de overheid kunt u kosteloos deelnemen.

 

Aanvullende info:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

NL: Dick van Veen +31 653 640 553

BE: Franky Keppens - +32 468 05 89 23

Aan de hand van voorbeelden uit klantprojecten en best practices leggen we u graag uit hoe u met behulp van de AXI's Adaptive Case Management oplossing voor dossiers/zaken:

 

  • doeltreffend informatie analyseert en structureert
  • complexe processen opdeelt in concrete taken
  • taken identificeert die onmiddellijk geautomatiseerd kunnen worden op basis van 'business rules'
  • mee evolueert met alle wijzigingen in een proces en zijn bredere context zoals nieuwe wetgevingen en veranderende werkomgevingen
  • verschillende algoritmes toepast om mogelijke oplossingen, risico's en bottlenecks te voorspellen of 'next-best-actions' te definiëren
  • een aanpasbaar en flexibel platform opzet dat snel gebruiksklaar is
  • het werk van uw team via een overzichtelijk taakbeheer integreert, kwalificeert en organiseert
  • zorgt voor snelle onboarding van nieuwe medewerkers.

 

Dankzij deze end-to-end oplossing kunnen medewerkers beter samenwerken rond dossiers of zaken waarbij richtlijnen en processen makkelijk ingericht kunnen worden. Daarnaast kunnen managers ook eenvoudig het volledige proces en hun werknemers opvolgen aan de hand van duidelijke dashboards en rapporten.

Ik schrijf me in

 

Maak kennis met AXI Adaptive Case Management - dinsdag 26 maart 2024