Intelligente inkoopsoftware
AXI Purchase to Pay ondersteunt al uw vestigingen en afdelingen bij het stroomlijnen en automatiseren van uw inkoopprocessen, van bestelaanvraag tot en met betaling.
Krijg meer inzicht, controle en bespaar kosten.

Een organisatiebrede controle op het volledige inkoopproces
Beheer de inkoopprocessen van uw organisatie sneller en efficiënter met behulp van AXI’s Purchase to Pay software.
AXI biedt een end-to-end oplossing op het gebied van inkoop, voorraadbeheer, contractmanagement, leveranciersmanagement en digitale factuurverwerking.
Ondersteun uw strategie en bijgaande bedrijfsprocessen optimaal dankzij overzichtelijke real-time financiële inzichten.
Ontdek het AXI Purchase to Pay platform
Solide modules als bouwstenen voor een gezonde en toekomstbestendige organisatie
Onze modules vloeien naadloos in elkaar over en kunnen bovendien eenvoudig gekoppeld worden met uw operationele systemen en andere financiële of inkoop software. Apart of samen, in de cloud of on premises, via computer, tablet of smartphone, volgens uw behoeftes en wensen.
De voordelen van AXI Financials & Purchase to Pay voor managers én gebruikers
Tijdswinst door automatisatie, optimalisatie en slimme processen
Realtime financiële inzichten op basis van rapporten en analyses
Kostenbesparingen dankzij de centralisatie van inkoopprocessen
Heldere communicatie binnen de gehele organisatie
Kortere time-to-market van AXI’s eigen gebouwde en beheerde oplossing
Eenvoudig en snel al uw inkomende facturen digitaal verwerken?
Factuurverwerking hoeft niet duur, tijdrovend of moeilijk te zijn. Dankzij het gebruik van een oplossing waarmee u alle inkomende facturen volledig automatisch, correct en snel in uw administratie kunt verwerken. Ongeacht de leverancier, het soort factuur, hoe uitgebreid de factuur is en de automatische controles die u op de facturen uit wilt voeren.
Hiervoor heeft AXI als implementatiepartner een partnership afgesloten met Factuurportal.
AXI herkent uw behoeftes en groeit mee met uw organisatie
Onze diepgaande kennis van de overheid, de zorg- en retail sector en onze ervaring van de afgelopen jaren binnen services en industry stellen ons in staat om onze software perfect af te stemmen op de te beheren processen en specifieke noden van uw organisatie.
Onze consultants helpen u vanaf het prille begin met een toepasbaarheidsonderzoek. Nadien assisteren ze bij het optimaliseren van uw processen en werking om ook na de implementatie de gewenste nazorg en permanent advies te voorzien voor uw groeiende organisatie na de implementatie van de oplossing. Daarnaast is onze support desk 24 op 24, 7 op 7 beschikbaar om uw organisatie op elk cruciaal moment van dienst te kunnen zijn.
AXI is er voor u in normale én turbulente tijden
AXI denkt graag met u mee. In dit kader bieden onze AXI Financials en Purchase to Pay consultants een stevig pakket aan oplossingen en services aan om u en uw team maximaal te ondersteunen.
Als gebruiker schrijft u mee aan ons verhaal
Het is onze doelstelling om bij te dragen aan het succes van uw organisatie. We streven er dan ook naar om samen een sterke en duurzame vertrouwensband op te bouwen.
Daar hoort enerzijds bij dat we bij elke stap in ons ontwikkelproces transparant communiceren over de status van de software over onder andere nieuwe of verbeterde functionaliteiten. Via regelmatige gebruikersvergaderingen en ons communicatieplatform heeft u anderzijds zelf inspraak in de roadmap van ons product. We geloven erin dat samen de dialoog aangaan en ideeën uitwisselen bijdraagt tot een sterker product en een krachtigere oplossing voor uw organisatie.

'Binnen de administratie zetten we de stap naar een maximale digitalisering van de financiële administratie en de inkoopprocessen. Hiertoe hebben we een strategisch partnership afgesloten met onze software partner AXI.'
Directeur Administratie & Financiën bij Wit-Gele Kruis Vlaams-Brabant, Siebrecht Plateau
AXI Purchase to Pay | Kies de formule op maat van uw organisatie

STANDARD
- Tot 3 full users en 5 goedkeurders
- Aankoop, contractbeheer en matching
- Interne webshop
- Rolgebaseerde dashboards en goedkeuringsflows
- Optioneel digitaal invoice management via factuurportal
- 50 GB storage & geografisch redundante opslag
- Helpdesk
- Gebruikerstraining en opstartbegeleiding
Geen historische data conversie
Geen API integratie
Geen consultancy of maatwerk
PRIJS OP AANVRAAG.
OPTIONELE SLA SERVICES OP AANVRAAG.

PROFESSIONAL | favoriet
- Tot 5 full users en 20 goedkeurders
- Aankoop, contractbeheer en matching
- Voorraadbeheer, magazijnen, besteladviezen
- Interne webshop en 1 punch-out
- Elektronisch versturen van orders
- Optioneel digitaal invoice management via Factuurportal
- Rolgebaseerde dashboards en goedkeuringsflows
- 50 GB storage & geografisch redundante opslag
- Helpdesk
- Onsite gebruikerstraining en intensieve opstartbegeleiding
- Standaard API integratie en maatwerk mogelijk
PRIJS OP AANVRAAG.
OPTIONELE SLA SERVICES OP AANVRAAG.

ENTERPRISE
- Ongelimiteerde aantal users en goedkeurders
- Aankoop, contractbeheer en matching
- Voorraadbeheer, magazijnen, besteladviezen en Magazijn app
- Interne webshop en punch-out
- Elektronisch versturen orders
- Optioneel digitaal invoice management via Factuurportal
- Rolgebaseerde dashboards en goedkeuringsflows
- 50 GB storage & geografisch redundante opslag
- Helpdesk & dedicated account manager
- Onsite gebruikerstraining en intensieve opstartbegeleiding
- Standaard & custom API integratie & maatwerk mogelijk
- Lid van de gebruikersgroep
- Inspraak in de product roadmap
PRIJS OP AANVRAAG.
OPTIONELE SLA SERVICES OP AANVRAAG.
Ik wens meer informatie over AXI Purchase to Pay
Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op