Boost de customer en employee experience dankzij 'customers become cashiers' oplossingen
On-demand webinar
Tijdens dit webinar vertellen we u over de meerwaarde van 'customers become cashiers' oplossingen. Door uw klanten op hun favoriete manier en eigen tempo te laten afrekenen in een self check-out corner, aan een bestelzuil of via de smartphone verhoogt u hun shopping experience noemenswaardig. Ondertussen kunt u uw (kassa)personeel inzetten voor andere taken en hen zo een uitgebreider en gevarieerder takenpakket toevertrouwen.
Tijdens onze Retail Business Continuïteit webinarreeks laten onze experts u aan de hand van sprekende voorbeelden, demo's en best practices zien op welke manieren het mogelijk is om uw organisatie en business te (ver)sterken in uitdagende tijden.
DOELGROEP
Leidinggevenden, beslissingsnemers, business process owners en filiaalmanagers uit de retail
HOE BEKIJKT U DE SESSIE?
Na uw aanmelding kunt u het on-demand webinar direct bekijken. Bovendien krijgt u de link naar het on-demand webinar via e-mail toegestuurd
TAAL
Nederlands
VRAGEN
Nederlandse retailers: neem contact op met Willem Bless - Mobiel: +31 6 111 83 004
Belgische retailers: neem contact op met Fadhua El-Khannichi - Mobiel: +32 476 70 18 37
Waarom u dit on-demand webinar niet mag missen
Willem Bless, Accountmanager Retail @ AXI, toont hoe verschillende betaalmanieren en -oplossingen uw klanten de keuze en de vrijheid geven om te betalen in alle rust en op hun tempo. Daarmee verhoogt u niet alleen hun shopping experience, maar ook die van uw andere klanten die daardoor minder lang moeten wachten aan de bediende kassa's. Personeelsleden kunnen op deze manier ook een afwisselend en uitdagend takkenpakket op zich nemen, waardoor ook de employee experience en productivity een serieuze boost krijgen.
Daarnaast is het een extra pluspunt dat deze 'customers become cashiers' oplossingen u meer vrijheid geven om allerhande veiligheidsmaatregelen toe te passen in uw winkels. Denk maar aan minder contact met uw personeelsleden, meer afstand tussen de wachtenden en geen winkelgangen vol met wachtende klanten meer bijvoorbeeld.
Ik schrijf me in
AXI on-demand webinar: Boost de customer en employee experience dankzij 'customers become cashiers' oplossingen