
AXI COVID-19 maatregelen
Navolgend aan de laatste berichtgeving omtrent COVID-19, nemen wij binnen AXI de nodige maatregelen. Lees hier alle details.
Navolgend aan de laatste berichtgeving omtrent COVID-19, nemen wij binnen AXI de volgende maatregelen met als focus uw en onze veiligheid en gezondheid en het garanderen van onze dienstverlening voor uw business projecten:
- onze consultants werd gevraagd om zoveel mogelijk contacten op de werkvloer te vermijden en bij voorkeur van thuis te werken, uiteraard in overleg met u
- meetings worden bij voorkeur online en remote georganiseerd in plaats van op locatie en/of op kantoor
- onze events worden verplaatst en/of gaan volledig online door.
Deze maatregelen blijven alvast van kracht tot nader orde.
Indien uw organisatie nood heeft aan ondersteuning om telewerken mogelijk te maken, helpen wij graag om u hierbij te ondersteunen.
Een specifieke kerngroep vanuit het management houdt de berichtgeving van overheidsinstellingen en gezondheidsautoriteiten nauwlettend in het oog en evalueert de situatie van dag tot dag.
Wij hopen u hier voorlopig voldoende mee geïnformeerd te hebben. Voor al uw vragen kan u zeker en vast uw contactpersoon binnen AXI contacteren. Bedankt voor uw begrip en uw medewerking.
Paul Peeters, CEO AXI