AXI Bericht COVID-19
13/03/2020

AXI COVID-19 maatregelen

Navolgend aan de laatste berichtgeving omtrent COVID-19, nemen wij binnen AXI de nodige maatregelen. Lees hier alle details.

 

 

Navolgend aan de laatste berichtgeving omtrent COVID-19, nemen wij binnen AXI de volgende maatregelen met als focus uw en onze veiligheid en gezondheid en het garanderen van onze dienstverlening voor uw business projecten:

 

  • onze consultants werd gevraagd om zoveel mogelijk contacten op de werkvloer te vermijden en bij voorkeur van thuis te werken, uiteraard in overleg met u
  • meetings worden bij voorkeur online en remote georganiseerd in plaats van op locatie en/of op kantoor
  • onze events worden verplaatst en/of gaan volledig online door.

 

Deze maatregelen blijven alvast van kracht tot nader orde.

 

Indien uw organisatie nood heeft aan ondersteuning om telewerken mogelijk te maken, helpen wij graag om u hierbij te ondersteunen.

 

Een specifieke kerngroep vanuit het management houdt de berichtgeving van overheidsinstellingen en gezondheidsautoriteiten nauwlettend in het oog en evalueert de situatie van dag tot dag.

 

Wij hopen u hier voorlopig voldoende mee geïnformeerd te hebben. Voor al uw vragen kan u zeker en vast uw contactpersoon binnen AXI contacteren. Bedankt voor uw begrip en uw medewerking.

 

Paul Peeters, CEO AXI