ecosysteem denken
26 nov

Trefdag Digitaal Vlaanderen 2020

Gent

, Online, België

Om de dienstverlening van de overheid steeds verder te digitaliseren organiseert Informatie Vlaanderen haar jaarlijkse Trefdag Digitaal Vlaanderen. Dit jaar gaat de trefdag volledig digitaal door om een succesvol en uitermate veilig event te kunnen garanderen.

 

Breng zeker een bezoek aan de virtuele stand van AXI en volg onze live sessie over adaptief dossierbeheer en de pre-recorded sessies rond data-driven apps als leidraad voor financiële beslissingen, Microsoft Teams en Enterprise Architecture.

Datum:

donderdag 26 november 2020

 

Uurregeling:

Het platform is open vanaf 09:30

 

10:00 - 11:30: Plenaire openingssessie.

 

11:35 - 17:45: Doorlopend live informatiesessies. De live AXI sessie over adaptief dossierbeheer start om 12:45.

 

17:45 - 18:00: Afsluitend moment

 

Doelgroep:

Overheidsmedewerkers uit de Vlaamse Overheid

 

Voor info:

Contacteer Elise Boone

Waar kunt u AXI vinden?

 

Ook dit jaar biedt de Trefdag Digitaal Vlaanderen zijn bezoekers een gevarieerd aanbod van hoogstaande informatiesessies aan en dit zowel live als vooraf opgenomen.

In het virtuele event platform vindt u de AXI Group in volgende zalen:

 

Ontdek hier het volledige programma van de Trefdag Digitaal Vlaanderen 2020.

 

De agenda

 

Het platform is open vanaf 09:30.

10:00 - 11:30: Plenaire openingssessie in het virtuele Auditorium Informatie Vlaanderen voor een heuse liveshow, vanuit de Sint-Pietersabdij in Gent, met verschillende interessante gasten zoals de minister-president Jan Jambon, Gentse Schepen Sofie Bracke en Professor Lieven De Marez van UGent.

11:35 - 17:45: Doorlopend live informatiesessies in het virtuele Auditorium Partners en mogelijkheid tot raadplegen pre-recorded content in de virtuele Bibliotheek.

17:45 - 18:00: Afsluitend moment met de hoofdpartners.

Ontdek in 90 seconden wat AXI voor u in petto heeft tijdens TDV2020

AXI promovideo TDV2020

Volg de live AXI sessie op #TDV2020

De kracht van adaptief dossierbeheer

 

Door het overaanbod aan informatiestromen tussen de burger en de overheid en tussen overheidsinstellingen onderling, groeit de vraag naar een integrale visie op die informatie, het wetgevend kader en de procedurele verwerking ervan. Dankzij ‘adaptief dossierbeheer’ (Adaptive Case Management) bieden verschillende organisaties het hoofd aan deze uitdagingen. In zijn live sessie licht Frederik Riebbels de kracht van case management toe, en hoe we dit concreet vertalen naar een klantenoplossing voor dossiers zoals controle en inspectie, vergunningen, subsidies en toelagen, klachten en betwistingen.

 

Interactie met de spreker is mogelijk tijdens de sessie via de chatfunctie in Teams. Voor vragen kunt u contact opnemen met Nico Deweerdt.

 

Live sessie van 12:45 tot 13:15 in het Auditorium Partners.