Informatiesessie voor de zorg: stroomlijning van het Purchase to Pay proces
Online of bij AXI in Gent
, BelgiëMet AXI Purchase to Pay bieden we zorginstellingen een end-to-end oplossing op het gebied van aankoop, budgetbeoordeling, voorraadbeheer, contractmanagement, leveranciersbeoordeling en digitale factuurverwerking.
De AXI oplossing is een echte Software-as-a Service oplossing. Snel inzetbaar en groeiend. In samenspraak met onze klanten in de zorgsector bouwen we continu verder aan de oplossing. Via het 'continuous delivery' principe verrijken we onze P2P oplossing. Zo werken onze klanten altijd met de nieuwste versie. Zonder dure en tijdrovende upgrades.
Datum:
dinsdag 28 februari 2023
Duurtijd infosessie:
2 uur
Uurregeling:
u heeft de keuze tussen een informatiesessie die start om 09:00, 11:00, 13:00 of 15:00
Hoe deelnemen?
OP LOCATIE: AXI - Kortrijksesteenweg 1146, B-9051 Sint-Denijs-Westrem
of
ONLINE: Na uw aanmelding ontvangt u enkele dagen vooraf een e-mail met link om de informatiesessie bij te wonen.
Taal:
Deze sessie gaat door in het Nederlands
Doelgroep:
Aankopers, contractbeheerders, bestellers, financiële medewerkers en business controllers uit de zorg
Deelnamekost:
Als zorgmedewerker kunt u kosteloos deelnemen
Vragen of aanvullende info:
Neem contact op met Mark Lambert - + 32 495 54 05 12
Tijdens de twee uur durende informatiesessie: 'Stroomlijning van het purchase-to-pay proces in de zorg' kunt u uitgebreid kennismaken met de AXI P2P oplossing.
We leggen u graag uit hoe u met behulp van deze next-gen oplossing:
- het P2P proces kunt aansturen via management by exception
- de aankoopprocessen correct kunt vormgeven via het gebruik van een slimme workflowmanagement oplossing
- regie houdt over wat medewerkers inkopen bij welke leverancier
- zorgt voor een laagdrempelige integratie met logistieke functies
- alle aankoopcontracten eenvoudig kunt beheren en maximaal kunt genieten van de contractvoordelen
- betere aankoopbeslissingen neemt door de volledige aankoopspend te analyseren en trends te detecteren
- de doorlooptijd van facturen verkort en kosten bespaart via het gebruik van een boekhoudrobot
- zorgt voor snelle onboarding van nieuwe medewerkers
- de oplossing eenvoudig koppelt aan andere toepassingen.
Tevens lichten we onze one-stop dienstverlening toe: van proof of concept, analyse, advies en opstart over training, support, functioneel applicatiebeheer tot en met optimalisatie services.
Het format van deze infossessie - inspiratie opdoen & gericht vragen stellen
- Tijdens een 1-op-1 infosessie luisteren we graag naar de specifieke behoeften van uw zorgorganisatie.
- AXI deelt haar kennis en ervaring met u. Bovendien kunt u leren van de uitdagingen bij andere zorgorganisaties.
- Wij voorzien voldoende ruimte om uw concrete vragen te beantwoorden. Uw vragen kunt u vooraf doorgeven via het inschrijvingsformulier.
Over AXI
Uw uitdagingen zijn onze zorg
De gezondheidszorg staat voor heel wat uitdagingen. De stijgende vraag naar zorg en de daarbijhorende kosten, budgetten die steeds kleiner worden, de nood aan meer efficiëntie en een hogere zorgkwaliteit, een snellere instroom van en een hogere retentiegraad van zorgpersoneel zijn de meeste voorkomende challenges.
AXI investeert in het begrijpen van uw business uitdagingen zodat software oplossingen en ICT technologie op de best mogelijke manier kunnen worden ingezet.
Persoonlijke service vinden we belangrijk. Wat we beloven doen we. Voor meer dan honderd instellingen in België en Nederland is AXI de preferred ICT partner.
Meer weten? Klik hier