AXI P2P Zorg 2022
8 dec

Informatiesessie voor de zorg: stroomlijning van het Purchase to Pay proces

Online of bij AXI in Gent

, België

Met AXI Purchase to Pay bieden we zorginstellingen een end-to-end oplossing op het gebied van aankoop, budgetbeoordeling, voorraadbeheer, contractmanagement, leveranciersbeoordeling en digitale factuurverwerking.

 

De AXI oplossing is een echte Software-as-a Service oplossing. Snel inzetbaar en groeiend. In samenspraak met onze klanten in de zorgsector bouwen we continu verder aan de oplossing. Via het 'continuous delivery' principe verrijken we onze P2P oplossing. Zo werken onze klanten altijd met de nieuwste versie. Zonder dure en tijdrovende upgrades.

Datum:

donderdag 8 december 2022

 

Duurtijd infosessie:

2 uur 

 

Uurregeling:

u heeft de keuze tussen een informatiesessie die start om 09:00, 11:00, 13:00 of 15:00

 

Hoe deelnemen?

Op locatie: AXI - Kortrijksesteenweg 1146 - 9051 Sint-Denijs-Westrem

 

Online: Na uw aanmelding ontvangt u enkele dagen vooraf een e-mail met link om de informatiesessie bij te wonen.

 

Taal:

Deze sessie gaat door in het Nederlands

 

Doelgroep:

Aankopers, contractbeheerders, bestellers, financiële medewerkers en business controllers uit de zorg

 

Deelnamekost:

Als zorgmedewerker kunt u kosteloos deelnemen

 

Vragen of aanvullende info:

Neem contact op met Mark Lambert - + 32 495 54 05 12

Tijdens de twee uur durende informatiesessie: 'Stroomlijning van het purchase-to-pay proces in de zorg' kunt u uitgebreid kennismaken met de AXI P2P oplossing.

 

We leggen u graag uit hoe u met behulp van deze next-gen oplossing:

 

  • het P2P proces kunt aansturen via management by exception
  • de aankoopprocessen correct kunt vormgeven via het gebruik van een slimme workflowmanagement oplossing
  • regie houdt over wat medewerkers inkopen bij welke leverancier
  • zorgt voor een laagdrempelige integratie met logistieke functies
  • alle aankoopcontracten eenvoudig kunt beheren en maximaal kunt genieten van de contractvoordelen
  • betere aankoopbeslissingen neemt door de volledige aankoopspend te analyseren en trends te detecteren
  • de doorlooptijd van facturen verkort en kosten bespaart via het gebruik van een boekhoudrobot
  • zorgt voor snelle onboarding van nieuwe medewerkers
  • de oplossing eenvoudig koppelt aan andere toepassingen.

 

Tevens lichten we onze one-stop dienstverlening toe: van proof of concept, analyse, advies en opstart over training, support, functioneel applicatiebeheer tot en met optimalisatie services. 

Het format van deze infossessie - inspiratie opdoen & gericht vragen stellen

 

  • Tijdens een 1-op-1 infosessie luisteren we graag naar de specifieke behoeften van uw zorgorganisatie.
  • AXI deelt haar kennis en ervaring met u. Bovendien kunt u leren van de uitdagingen bij andere zorgorganisaties.
  • Wij voorzien voldoende ruimte om uw concrete vragen te beantwoorden. Uw vragen kunt u vooraf doorgeven via het inschrijvingsformulier.

Over AXI

Uw uitdagingen zijn onze zorg

 

De gezondheidszorg staat voor heel wat uitdagingen. De stijgende vraag naar zorg en de daarbijhorende kosten, budgetten die steeds kleiner worden, de nood aan meer efficiëntie en een hogere zorgkwaliteit, een snellere instroom van en een hogere retentiegraad van zorgpersoneel zijn de meeste voorkomende challenges.

 

AXI investeert in het begrijpen van uw business uitdagingen zodat software oplossingen en ICT technologie op de best mogelijke manier kunnen worden ingezet.

 

Persoonlijke service vinden we belangrijk. Wat we beloven doen we. Voor meer dan honderd instellingen in België en Nederland is AXI de preferred ICT partner.

 

Meer weten? Klik hier

Ik schrijf me in

 

AXI informatiesessie voor de zorg - Stroomlijning van het Purchase to Pay proces - donderdag 8 december 2022