Mensen in een workshop
4 apr

Informatiesessie voor de overheid: introductie tot AXI's Adaptive Case Management oplossing

Online, Nederland

Met het Adaptive Case Management platform van AXI bieden we kenniswerkers binnen de overheid een end-to-end oplossing aan om complexe dossiers en dynamische processen te beheren.

 

Het digitale platform stroomlijnt de samenwerking en optimaliseert de dienstverlening naar burgers, bedrijven en andere stakeholders. Kenniswerkers worden in staat gesteld om plaats- en tijdsonafhankelijk te werken en optimaal te functioneren in een digitale netwerkmaatschappij. 

Datum:

dinsdag 4 april 2023

 

Tijdstip

14:00 - 15:30

 

Taal:

Deze sessie gaat door in het Nederlands

 

Hoe de online kennissessie volgen:

U ontvangt een e-mailbevestiging met daarin een link om de sessie bij te wonen.

 

Doelgroep:

IT Managers, IT Architects, Information Managers, Afdelingshoofden, Process Owners, Solution Architects, Enterprise Architects, Business Analysts, Functional Analysts en IT Analysts.

 

Deelnamekost:

Als medewerker uit de Nederlandse overheid kunt u kosteloos deelnemen.

 

Aanvullende info:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Dick van Veen +31 653 640 553.

Aan de hand van voorbeelden uit klantprojecten en best practices leggen we u graag uit hoe u met behulp van AXI's Adaptive Case Management zaaksysteem

 

  • doeltreffend informatie analyseert en structureert
  • complexe processen opdeelt in concrete taken
  • taken identificeert die onmiddellijk geautomatiseerd kunnen worden op basis van 'business rules'
  • mee evolueert met alle wijzigingen in een proces en zijn bredere context zoals nieuwe wetgevingen en veranderende werkomgevingen
  • verschillende algoritmes toepast om mogelijke oplossingen, risico's en bottlenecks te voorspellen of 'next-best-actions' te definiëren
  • een aanpasbaar en flexibel platform opzet dat snel gebruiksklaar is
  • het werk van uw team via een overzichtelijk taakbeheer integreert, kwalificeert en organiseert
  • zorgt voor snelle onboarding van nieuwe medewerkers.

 

Op deze manier kunnen medewerkers beter samenwerken rond dossiers waarbij richtlijnen en processen makkelijk ingericht kunnen worden. Daarnaast kunnen managers ook eenvoudig het volledige proces en hun werknemers opvolgen aan de hand van ingebouwde dashboards en rapporten.