Mensen in een workshop
11 mrt

Informatiesessie voor de overheid: introductie tot AXI's Adaptive Case Management oplossing

Web conference

, Online, Nederland

Met het Adaptive Case Management platform van AXI bieden we kenniswerkers binnen de overheid een end-to-end oplossing aan om complexe dossiers en dynamische processen te beheren.

 

Het digitale platform stroomlijnt de samenwerking en optimaliseert de dienstverlening naar burgers, bedrijven en andere stakeholders. Kenniswerkers worden in staat gesteld om plaats- en tijdsonafhankelijk te werken en optimaal te functioneren in een digitale netwerkmaatschappij. 

Datum:

donderdag 11 maart 2021

 

Duur van de infosessie:

+/- 1 uur

 

Tijdslot:

U heeft de keuze tussen een informatiesessie die start om 09:00, 10:00 of 11:00.

 

Online via Microsoft Teams:

Door het Covid-virus worden alle infosessies via MS Teams gegeven. Na inschrijving ontvangt u via e-mail een link die u in Teams of via uw browser (MS Edge of Google Chrome) kunt openen om deel te nemen.

 

Doelgroep:

IT Managers, IT Architects, Information Managers, Afdelingshoofden, Process Owners, Solution Architects, Enterprise Architects, Business Analysts, Functional Analysts en IT Analysts.

 

Deelnamekost:

Als medewerker in de overheidsector kunt u kosteloos deelnemen.

 

Aanvullende info:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Dick van Veen +31 653 640 553.

Aan de hand van voorbeelden uit klantprojecten en best practices leggen we u graag uit hoe u met behulp van AXI's Adaptive Case Management zaaksysteem

 

  • doeltreffend informatie analyseert en structureert
  • complexe processen opdeelt in concrete taken
  • taken identificeert die onmiddellijk geautomatiseerd kunnen worden op basis van 'business rules'
  • mee evolueert met alle wijzigingen in een proces en zijn bredere context zoals nieuwe wetgevingen en veranderende werkomgevingen
  • verschillende algoritmes toepast om mogelijke oplossingen, risico's en bottlenecks te voorspellen of 'next-best-actions' te definiëren
  • een aanpasbaar en flexibel platform opzet dat snel gebruiksklaar is
  • het werk van uw team via een overzichtelijk taakbeheer integreert, kwalificeert en organiseert
  • zorgt voor snelle onboarding van nieuwe medewerkers.

 

Op deze manier kunnen medewerkers beter samenwerken rond dossiers waarbij richtlijnen en processen makkelijk ingericht kunnen worden. Daarnaast kunnen managers ook eenvoudig het volledige proces en hun werknemers opvolgen aan de hand van ingebouwde dashboards en rapporten.

Ik schrijf me in

 

Introductie tot AXI's Adaptive Case Management oplossing - donderdag 11 maart 2021