AXI in de zorg 21/11/17
Doordat de financiering van de gezondheidssector continu onder druk staat, is kostenbesparing een belangrijk aandachtspunt geworden. Welke maatregelen neemt u best? Wat zijn de verbeterpunten waarmee u de inkoopkosten kunt verminderen en de inkoopprocessen kunt optimaliseren?
Mogelijk kunnen wij u ondersteunen. Op basis van onze jarenlange ervaring in de zorgsector heeft AXI best practices uitgewerkt met betrekking tot volgende inkoopvraagstukken:
- toewijziging van inkoopdoelstellingen aan organisatie-eenheden
- verbetering, standaardisatie en beheersing van de inkoopprocessen
- verhoging van de inkoopuitgaven via raamcontracten
- inkoopsamenwerking via netwerken en aankoopplatformen
- optimalisatie van de logistieke beheersing
- opzetten van een gerichte inkoopprestatiemeting
- budgetcontrole
Tijdens de informatiesessie 'AXI in de zorg' worden zorgspecifieke best practices toegelicht en gepresenteerd aan de hand van onze purchase-to-pay oplossing.
Interesse? Meld u hier aan
Praktische informatie
u kunt contact opnemen met Mark Lambert - 0495 54 05 12 voor bijkomende informatie