Servicedesk medewerker Retail

Ervaring: Junior
Locatie: Breda

Als service desk consultant ben je verantwoordelijk voor de tweedelijns ondersteuning van onze retail klanten. Je analyseert de calls die vanuit de eerstelijns ondersteuning worden doorgezet. Je monitort kritische processen bij de klant en voert het beheer van de dagelijkse processen uit. Naast deze werkzaamheden bewaak je ook de kwaliteit van de eerste lijnsondersteuning. 

 

Afbeelding
Service desk retail

Hoe ziet jouw dag eruit?

Als service desk consultant ben je verantwoordelijk voor de tweedelijns ondersteuning van onze retail klanten. Je analyseert de calls die vanuit de eerstelijns ondersteuning worden doorgezet. Je monitort kritische processen bij de klant en voert het beheer van de dagelijkse processen uit. Naast deze werkzaamheden bewaak je ook de kwaliteit van de eerste lijnsondersteuning. 

 

  • Je werkt in een team van 4 personen en rapporteert aan de team unit manager.
  • Standbydiensten ’s avonds en in het weekend maken deel uit van je takenpakket.

Wat kun je van ons verwachten?

Naast een leuke, informele en flexibele werkomgeving met een uitgebreid en persoonlijk ontwikkelingstraject via onze AXI Talent Academy en tal van activiteiten voor medewerkers, kan je rekenen op:

 

  • Bij AXI werken we hybride. Dit betekent dat je zowel vanuit onze moderne ingerichte kantoren in Breda, Willebroek of Gent kan werken of van thuis uit.
  • Ook tijdens het thuiswerken zorgen we voor een comfortabele werkplek.
  • We bieden je een aantrekkelijk loonpakket met een bedrijfsauto en tankkaart.
  • Je komt terecht in een aangename, informele en flexibele werkomgeving.
  • Samen stellen we een persoonlijk ontwikkelingsplan op. Regelmatig volg je opleidingen en workshops vanuit onze AXI Academy.
Service desk retail
Ben jij op zoek naar AXI in je job?

Word onze nieuwe Servicedesk medewerker Retail

Wat verwachten we van jou?

Je technische skills  

 

  • Je hebt affiniteit met IT.
  • Je hebt kennis van SQL of je bent bereid om dit te leren.

Je soft skills  

 

  • Je bent hulpvaardig.
  • Je luistert aandachtig en geeft de klant het gevoel dat deze gehoord wordt en belangrijk is.
  • Je hebt zin voor initiatief.
  • Je bent enthousiast en leergierig.
  • Je hebt een positieve mindset.

Je diploma  

 

  • We zoeken kandidaten met een afgeronde MBO-opleiding. Maar we kijken ook breder: met een andere opleiding die raakvlakken heeft met retail of IT ben je bij ons ook welkom.

Je taalvaardigheid  

 

  • Nederlands en professionele kennis van het Engels is een pluspunt.

Hoe pakken wij jouw sollicitatie concreet aan?

Je voelt aan dat deze job prima bij je past? Solliciteren bij AXI loopt als volgt:

 

  • Nadat we je sollicitatieformulier ontvangen hebben, gaan we direct aan de slag. We bekijken jouw cv aandachtig
    Als je profiel aansluit bij de vacature of een van de andere job opportuniteiten, nodigen wij je graag uit voor een oriëntatiegesprek met onze recruitment manager. Het oriëntatiegesprek is een open gesprek met jou: over wie je bent, wat je talenten en ambities zijn en wat je voor AXI wil betekenen.  Als we samen besluiten om een volgende stap te zetten, gaan we de tweede ronde in. Je praat met je toekomstige manager en krijgt de kans om met toekomstige collega's te praten. Akkoord met ons voorstel? Welkom bij AXI.
  • Feedback zekerheid
    Je mag er op rekenen dat we je snel een duidelijke feedback geven over je sollicitatie.
  • Vragen?
    Stuur naar jobs@axi.nl 

Over AXI

AXI is een allround IT partner in België en Nederland met meer dan 400 medewerkers en kantoren te Breda, Willebroek, Gent en Waver. 

 

We denken en werken strategisch, steeds gericht op het vinden van de meest optimale en duurzame oplossing voor de unieke behoeften van onze klanten.

 

We zijn steeds op zoek naar nieuw talent in de voortdurend transformerende IT wereld.

 

Bij AXI word je gestimuleerd om expertise uit te bouwen door opleidingen, trainingen en ervaringen. Je kennis deel je graag met collega's, zowel binnen je eigen team als over teams en functies heen, want van elkaar kunnen we echt leren.

 

Dankzij jouw persoonlijk ontwikkelingsplan krijg je bovendien de ruimte om je eigen skills en kennis steeds verder te ontwikkelen en zo je loopbaan zelf te sturen. 

 

Heb je interesse? Mail dan zeker naar jobs@axi.nl 

Direct solliciteren voor de job van Servicedesk medewerker Retail

Onze HR verantwoordelijke gaat aan de slag met jouw sollicitatie en neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Slechts één bestand.
256 MB limiet.
Toegestane types: txt, rtf, pdf, doc, docx, odt.
Slechts één bestand.
256 MB limiet.
Toegestane types: jpg, jpeg, txt, pdf, doc, docx.