Service Manager

Ervaring: Medior
Locatie: Willebroek

Als Service Manager zorg je ervoor dat onze klanten die gebruik maken van onze aankoop en financiële software optimaal worden ontzorgd en dat deze ondersteuning is afgestemd op de aangeboden Service Level Agreement. Dit doe je voor onze Belgische klanten.

Afbeelding
PM AXI

Werken bij AXI betekent AXI

Vanuit onze Talent Academy zorgen wij ervoor dat jij je talenten als IT-professional maximaal kunt ontwikkelen en inzetten. Wij vinden het belangrijk dat jouw kennis up-to-date blijft en dat je voortdurend blijft groeien. Daarom stellen wij samen met jou een ontwikkelplan op. Je krijgt de kans om kennis en ervaring op te doen en je soft skills verder te boosten.
 

Je leert de nieuwste methodes en tools kennen. Bij AXI werken we agile en op basis van de Scrum methode. Jouw wensen zijn de basis voor jouw persoonlijk ontwikkelplan.

Hoe ziet jouw dag eruit?

Als Service Manager zorg je ervoor dat onze klanten die gebruik maken van onze aankoop en financiële software optimaal worden ontzorgd en dat deze ondersteuning is afgestemd op de aangeboden Service Level Agreement. Dit doe je voor onze Belgische klanten.

 

Je zal een brede klantenservice opnemen en vormt op organisatorisch gebied het aanspreekpunt voor onze klant. Samen met de support teams zorg je voor een excellente dienstverlening naar onze klanten. Je deelt je expertise met je collega's en gaat steeds oplossingsgericht te werk. 

 

  • Je zal SLA kick-off meetings voorbereiden en voorzitten.
  • (interne) evaluatiemeetings voorbereiden en voorzitten i.k.v. service management.
  • Operationele, tactische en strategische meetings voorbereiden en voorzitten.
  • Opvolgen van de financiële afspraken m.b.t. SLA dienstverlening.
  • Je zorgt voor een duidelijke rapportage: Service Desk reporting, support days reporting, exception reporting en P&L reporting (per klant).
  • Continual Service Improvement activiteiten en procesbeheer.
  • Escalation management en SLA sizing.

Wat kun je van ons verwachten?

Naast een leuke, informele en flexibele werkomgeving met een uitgebreid en persoonlijk ontwikkelingstraject via onze AXI Talent Academy en tal van activiteiten voor medewerkers, kan je rekenen op:

 

  • We bieden je een voltijds (5/5) contract aan van onbepaalde duur met een aantrekkelijk loonpakket. Inclusief extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en pensioenregeling. Het startloon is afhankelijk van opleidingsniveau, ervaring en leeftijd.
  • Een bedrijfswagen met tankkaart (BE).
  • Een gepersonaliseerd opleidingsplan is voorzien.  
  • Je komt terecht in een aangename, informele en flexibele werkomgeving en een professioneel hoogstaand team van technische medewerkers.

 

  • Regelmatig volg je interne en externe opleidingen en workshops vanuit AXI Academy
PM AXI
Ben jij op zoek naar AXI in je job?

Word onze nieuwe Project Manager

Wat verwachten we van jou?

Je technische skills  

 

  • Je bent ITIL Foundation gecertifieerd.
  • Je hebt ervaring met service management in een software context.
  • Je hebt affiniteit met IT.
  • Je hebt kennis van aankoop en/of financiële processen.

Je soft skills  

 

  • Je hanteert hoge kwaliteitsnormen en streeft voortdurend naar verbeteringen.
  • Verbale en non verbale boodschappen van onze klanten kan je heel goed opnemen en begrijpen en je vraagt door bij onduidelijkheden.
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Je hebt een zeer goed inlevingsvermogen.
  • Je kan van nature de wensen en behoeften van de klant onderzoeken en hiernaar handelen, rekening houdend met de kosten en baten voor de eigen organisatie.
  • Je bent een teamplayer en kan op een effectieve wijze (mee)werken aan een gezamenlijk resultaat.

Je diploma  

 

  • Professionele bachelor of gelijkwaardig door ervaring.

Je taalvaardigheid  

 

  • Nederlands en goede kennis van het Engels.

Hoe pakken wij jouw sollicitatie concreet aan?

Je voelt aan dat deze job prima bij je past? Solliciteren bij AXI loopt als volgt:

 

  • Nadat we je sollicitatieformulier ontvangen hebben, gaan we direct aan de slag. We bekijken jouw cv aandachtig
    Als je profiel aansluit bij de vacature of een van de andere job opportuniteiten, nodigen wij je graag uit voor een oriëntatiegesprek met onze recruitment manager. Het oriëntatiegesprek is een open gesprek met jou: over wie je bent, wat je talenten en ambities zijn en wat je voor AXI wil betekenen.  Als we samen besluiten om een volgende stap te zetten, gaan we de tweede ronde in. Je praat met je toekomstige manager en krijgt de kans om met toekomstige collega's te praten. Akkoord met ons voorstel? Welkom bij AXI.
  • Feedback zekerheid
    Je mag er op rekenen dat we je snel een duidelijke feedback geven over je sollicitatie.
  • Vragen?
    Stuur naar jobs@axi.be

Over AXI

AXI is een allround IT partner in België en Nederland met meer dan 400 medewerkers en kantoren te Breda, Willebroek, Gent en Waver. 

 

We denken en werken strategisch, steeds gericht op het vinden van de meest optimale en duurzame oplossing voor de unieke behoeften van onze klanten.

 

We zijn steeds op zoek naar nieuw talent in de voortdurend transformerende IT wereld.

 

Bij AXI word je gestimuleerd om expertise uit te bouwen door opleidingen, trainingen en ervaringen. Je kennis deel je graag met collega's, zowel binnen je eigen team als over teams en functies heen, want van elkaar kunnen we echt leren.

 

Dankzij jouw persoonlijk ontwikkelingsplan krijg je bovendien de ruimte om je eigen skills en kennis steeds verder te ontwikkelen en zo je loopbaan zelf te sturen. 

 

Heb je interesse? Mail dan zeker naar jobs@axi.be

Direct solliciteren voor de job van Service Manager

Onze HR verantwoordelijke gaat aan de slag met jouw sollicitatie en neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Slechts één bestand.
256 MB limiet.
Toegestane types: txt, rtf, pdf, doc, docx, odt.
Slechts één bestand.
256 MB limiet.
Toegestane types: jpg, jpeg, txt, pdf, doc, docx.