Service Management Assistant
Locatie: Willebroek
Vanuit AXI spelen we maximaal in op de digitale noden van bedrijven. Dit doen we door oplossingen op maat aan te bieden qua werkplekbeheer, netwerk en cloudoplossingen. Zo zorgen we ervoor dat organisaties alsmaar flexibeler kunnen werken. Om onze groei mee in goede banen te leiden, zijn we op zoek naar jou om ons administratief team te vervoegen.
Wat ga je doen?
Als Service Management Assistant ben je verantwoordelijk voor de administratie en ondersteuning van onze klanten en projecten. Je komt terecht in een technische service afdeling, gespecialiseerd in cloud services, werkplekbeheer, netwerksystemen en security. Je beschikt over een gevarieerd takenpakket en hebt regelmatig contact met klanten en leveranciers.
Als Service Management Assistant voer je volgende taken uit:
- Je staat klaar om via telefoon en e-mail vragen van klanten te verwerken in onze Service desk applicatie.
- Je ondersteunt het administratieve proces van onze afdeling.
- Je beheert en actualiseert de klantinformatie in ons CRM-systeem.
- Je controleert offertes en volgt deze op.
- Je voert de maandelijkse facturatie uit.
- Je beschrijft projecten van klanten voor publicatie op onze website.
Wat kun je van ons verwachten?
Naast een leuke, informele en flexibele werkomgeving met een uitgebreid en persoonlijk ontwikkelingstraject en tal van activiteiten voor medewerkers, bieden we jou het volgende aan:
- We werken binnen AXI hybride. Dit betekent dat je zowel vanuit onze moderne ingerichte kantoren in Willebroek of Gent kan werken of van thuis uit.
- We bieden je een contract aan van onbepaalde duur met een aantrekkelijk loonpakket. Inclusief extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en pensioenregeling. Het startloon is afhankelijk van opleidingsniveau, ervaring en leeftijd.
- Samen stellen we een persoonlijk ontwikkelingsplan op. Regelmatig volg je opleidingen en workshops.
Word onze nieuwe Service Management Assistant
Wat verwachten we van jou?
Je technische skills
- Je kent de mogelijkheden van Office365.
- Je bent ervaren in het opzoeken en bijwerken van gegevens in een CRM systeem.
Je soft skills
- Je werkt nauwgezet, goed georganiseerd, stipt en accuraat.
- Je bent taalvaardig: schriftelijk en mondeling.
- Je handelt hulpvaardig en servicegericht.
- Je communiceert helder en duidelijk met collega’s, klanten en leveranciers.
- Je werkt resultaatgericht. Targets behaal je op een zelfstandige manier.
- Je bent leergierig en hebt zin om je te verdiepen in de oplossingen die AXI aanbiedt.
Je diploma
- Professionele bachelor Office Management, Secretariaat & Management Support of gelijkwaardig door ervaring.
Je taalvaardigheid
- Je schrijft foutloos en spreekt vloeiend Nederlands.
- Je leest en begrijpt vlot Nederlands, Engels of Frans.
- Je schrikt niet terug voor telefoongesprekken in het Nederlands, Frans of Engels.
Hoe pakken wij jouw sollicitatie concreet aan?
Je voelt aan dat deze job prima bij je past? Solliciteren bij AXI loopt als volgt:
- Nadat we je sollicitatieformulier ontvangen hebben, gaan we direct aan de slag. We bekijken jouw cv aandachtig
Als je profiel aansluit bij de vacature of een van de andere job opportuniteiten, nodigen wij je graag uit voor een oriëntatiegesprek met onze recruitment manager. Het oriëntatiegesprek is een open gesprek met jou: over wie je bent, wat je talenten en ambities zijn en wat je voor AXI wil betekenen. Als we samen besluiten om een volgende stap te zetten, gaan we de tweede ronde in. Je praat met je toekomstige manager en krijgt de kans om met toekomstige collega's te praten. Akkoord met ons voorstel? Welkom bij AXI. - Feedback zekerheid
Je mag er op rekenen dat we je snel een duidelijke feedback geven over je sollicitatie. - Vragen?
Stuur naar jobs@axi.nl of jobs@axi.be
Over AXI
AXI is een allround IT partner in België en Nederland met meer dan 400 medewerkers en kantoren te Willebroek, Gent & Breda.
We denken en werken strategisch, steeds gericht op het vinden van de meest optimale en duurzame oplossing voor de unieke behoeften van onze klanten.
We zijn steeds op zoek naar nieuw talent in de voortdurend transformerende IT wereld.
Bij AXI word je gestimuleerd om expertise uit te bouwen door opleidingen, trainingen en ervaringen. Je kennis deel je graag met collega's, zowel binnen je eigen team als over teams en functies heen, want van elkaar kunnen we echt leren.
Dankzij jouw persoonlijk ontwikkelingsplan krijg je bovendien de ruimte om je eigen skills en kennis steeds verder te ontwikkelen en zo je loopbaan zelf te sturen.
Heb je interesse? Mail dan zeker naar jobs@axi.nl of jobs@axi.be
Direct solliciteren voor de job van Service Management Assistant
Onze HR verantwoordelijke gaat aan de slag met jouw sollicitatie en neemt zo snel mogelijk contact met je op.