Customer Succes Officer
Locatie: Aartselaar
Als lid van het customer succes team zorg jij mee voor het succes van onze klanten. Je toont retailers hoe ze alles uit onze producten, cloud omnichannel kassa en e-commerce systemen, kunnen halen zodat zij hun winkel en webshop zo efficiënt mogelijk aansturen.

Werken bij AXI betekent AXI
Vanuit onze Talent Academy zorgen wij ervoor dat jij je talenten als IT-professional maximaal kunt ontwikkelen en inzetten. Wij vinden het belangrijk dat jouw kennis up-to-date blijft en je jezelf kunt blijven ontwikkelen. Daarom stellen wij samen met jou een ontwikkelplan op. Je krijgt de kans om kennis en ervaring op te doen en je soft skills verder te boosten.
Je leert de nieuwste methodes en tools kennen. Bij AXI werken we agile en op basis van de Scrum methode. Jouw wensen zijn de basis voor jouw persoonlijk ontwikkelplan.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Als customer succes officer verwachten we van jou het volgende:
- Je begeleidt onze klanten zodat ze ons product, Tilroy, optimaal inzetten voor hun winkel en webshop.
- Na de opstart volg je de retailer van dichtbij op.
- Je helpt onze klanten groeien met nieuwe modules.
“Customer succes team” mag je dus letterlijk nemen, je bouwt daadwerkelijk mee aan het succes van onze klanten!
Wat kun je van ons verwachten?
Naast een leuke, informele en flexibele werkomgeving met tal van activiteiten voor medewerkers, kom je terecht in het #one.axi.team en bieden we jou het volgende:
- We werken binnen AXI hybride. Dit betekent dat je zowel vanuit onze moderne ingerichte kantoren in Breda, Willebroek, Aartselaar of Gent kan werken of van thuis uit.
- Ook tijdens het thuiswerken zorgen we voor een comfortabele werkplek.
- We bieden je een aantrekkelijk loonpakket met een bedrijfsauto en tankkaart.
- Je komt terecht in een aangename, informele en flexibele werkomgeving.
- Samen stellen we een persoonlijk ontwikkelingsplan op. Regelmatig volg je opleidingen en workshops vanuit onze AXI Academy.

Word onze nieuwe customer succes officer
Wat verwachten we van jou?
Je technische skills
- Je hebt inzicht in retail processen zoals voorraad, aankoop, facturatie.
- Je hebt affiniteit met softwareproducten.
Je soft skills
- Je bent een planner die het overzicht weet te bewaren over verschillende projecten.
- Je werkt graag samen met mensen en kan de noden van de klant vertalen naar processen.
- Je hebt inzicht in retail processen zoals voorraad, aankoop, facturatie.
- Je hebt oog voor detail.
- Zin voor initiatief en het spotten van opportuniteiten zit in je.
- Je communiceert vlot.
Je diploma
- Professionele Bachelor of Master.
Je taalvaardigheid
- Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands en hebt een goede kennis van het Engels.
- Kennis van het Frans is een pluspunt.
Hoe pakken wij jouw sollicitatie concreet aan?
Je voelt aan dat deze job prima bij je past? Solliciteren bij AXI loopt als volgt:
- Nadat we je sollicitatieformulier ontvangen hebben, gaan we direct aan de slag. We bekijken jouw cv aandachtig
Als je profiel aansluit bij de vacature of een van de andere job opportuniteiten, nodigen wij je graag uit voor een oriëntatiegesprek met onze recruitment manager. Het oriëntatiegesprek is een open gesprek met jou: over wie je bent, wat je talenten en ambities zijn en wat je voor AXI wil betekenen. Als we samen besluiten om een volgende stap te zetten, gaan we de tweede ronde in. Je praat met je toekomstige manager en krijgt de kans om met toekomstige collega's te praten. Akkoord met ons voorstel? Welkom bij AXI. - Feedback zekerheid
Je mag er op rekenen dat we je snel een duidelijke feedback geven over je sollicitatie. - Vragen?
Stuur naar jobs@axi.nl of jobs@axi.be
Over AXI
AXI is een allround IT partner in België en Nederland met meer dan 400 medewerkers en kantoren te Breda, Aartselaar, Willebroek en Gent.
We denken en werken strategisch, steeds gericht op het vinden van de meest optimale en duurzame oplossing voor de unieke behoeften van onze klanten.
We zijn steeds op zoek naar nieuw talent in de voortdurend transformerende IT wereld.
Bij AXI word je gestimuleerd om expertise uit te bouwen door opleidingen, trainingen en ervaringen. Je kennis deel je graag met collega's, zowel binnen je eigen team als over teams en functies heen, want van elkaar kunnen we echt leren.
Dankzij jouw persoonlijk ontwikkelingsplan krijg je bovendien de ruimte om je eigen skills en kennis steeds verder te ontwikkelen en zo je loopbaan zelf te sturen.
Heb je interesse? Mail dan zeker naar jobs@axi.nl of jobs@axi.be
Direct solliciteren voor de job van Customer Succes Officer
Onze HR verantwoordelijke gaat aan de slag met jouw sollicitatie en neemt zo snel mogelijk contact met je op.