Service Level Manager

Ervaring: Medior
Locatie: Breda | Willebroek

Als Service Level Manager ben jij het aanspreekpunt voor de klanten van de digital transformation ICT-dienstverlening bij AXI. Dit voornamelijk op tactisch niveau voor de klant, interne teams en leverende partijen. Waar nodig steek je een handje bij op operationeel niveau. Jij bent de persoon die de regie houdt op alle afspraken met interne en externe partijen. Je bent verantwoordelijk voor het leveren van de overeengekomen ICT diensten en KPI's.

 

 

Afbeelding
Vacature AXI

Hoe ziet jouw dag eruit?

Je stapt in een veelzijdige en uitdagende functie. Als Service Level Manager zorg je er niet alleen voor dat onze ICT-dienstverlening volgens de gemaakte afspraken lopen, maar ook dat deze is afgestemd op de behoeften, doelstellingen en uitdagingen van onze klant. Je brengt de veranderende behoeftes van de klant in kaart en bespreekt deze met je ervaren collega’s en eventueel externe leveranciers. Vervolgens leg je de gemaakte afspraken vast met de verschillende stakeholders.

 

Daarnaast speel je een belangrijke rol bij incidenten en Change Management waarbij je in samenspraak met onze Incident Manager of Change Manager waakt dat iedereen steeds de gemaakte afspraken nakomt zodat wij de afgesproken kwaliteit van onze dienstverlening kunnen garanderen.

 

Als Service Level Manager voer je volgende taken uit:

 

  • Je bespreekt en coördineert alle support-gerelateerde aspecten.
  • Je bepaalt en bewaakt de prestatiedoelstellingen.
  • Je monitort, rapporteert en anticipeert op de realisatie van de KPI’s.
  • Je ziet toe op de timing en kwaliteit van de geleverde diensten en producten aan de klant, de planning en voortgang van projecten en de changes en incidenten die daaraan gerelateerd zijn.
  • Je bent voor de onze klant het aanspreekpunt op tactisch niveau in de afhandeling van incidenten en escalaties.
  • Je plant en organiseert Service Level Management meetings.
  • Je werkt nauw samen met de klant en collega’s om de dienstverlening te evalueren en te optimaliseren.
  • Je volgt de facturatie van de Service Level Agreements op.
  • Je analyseert, adviseert en verbetert de beheerprocessen volgens de ITIL Service Management-principes.
  • Je bewaakt het Continual Improvement Process, inclusief interne meetings en evaluaties met de klant.

Wat kun je van ons verwachten?

  • Bij AXI werken we hybride. Dit betekent dat je zowel vanuit onze modern ingerichte kantoren in Willebroek, Gent & Breda kan werken of van thuis uit. 
  • Ook tijdens je thuiswerk zorgen we voor een comfortabele werkplek.
  • We bieden je een aantrekkelijk loonpakket met een bedrijfsauto en tankkaart.
  • Je komt terecht in een aangename, informele en flexibele werkomgeving.
  • Samen stellen we een persoonlijk ontwikkelingsplan op. Regelmatig volg je opleidingen en workshops vanuit onze AXI Academy.
AXI Vacature
Ben jij op zoek naar AXI in je job?

Word onze nieuwe Service Level Manager

Wat verwachten we van jou?

Je technische skills  

 

  • Je hebt affiniteit met ICT, informatiebeveiliging en informatieanalyse.
  • Je hebt ervaring met het communiceren en onderhandelen over de inhoud van ICT diensten, het maken van afspraken over passende diensten en deze bijsturen indien nodig.
  • Je hebt kennis en ervaring met procesverbeteringen en het creëren van draagvlak daarvoor.
  • Je hebt reeds ervaring met service management processen.
  • Je bent bekend met het ITIL Framework.
  • Je kan werken met Office365.
  • Kennis en ervaring met BiSL, Prince2, Agile, Scrum, DevOps is een pré.

Je soft skills  

 

  • Je bent zeer klantgericht en je hebt een goed inlevingsvermogen.
  • Je neemt initiatief, werkt probleemoplossend met oog voor verbetering.
  • Je beschikt over de nodige presentatie skills.
  • Je communiceert vlot, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent flexibel en bereid om je te verplaatsen naar onze klanten.
  • Je hebt aandacht voor details, orde en structuur.
  • Bij een vraag of probleem aarzel je niet om hulp te vragen aan één van je ervaren collega’s.

Je diploma  

 

  • België: Professionele bachelor of gelijkwaardig door ervaring.
  • Nederland: Minimaal HBO werk-en denk niveau. 

Je taalvaardigheid  

 

  • Nederlands en goede kennis van het Engels en het Frans.

Hoe pakken wij jouw sollicitatie concreet aan?

Je voelt aan dat deze job prima bij je past? Solliciteren bij AXI loopt als volgt:

 

  • Nadat we je sollicitatieformulier ontvangen hebben, gaan we direct aan de slag. We bekijken jouw cv aandachtig
    Als je profiel aansluit bij de vacature of een van de andere job opportuniteiten, nodigen wij je graag uit voor een oriëntatiegesprek met onze recruitment manager. Het oriëntatiegesprek is een open gesprek met jou: over wie je bent, wat je talenten en ambities zijn en wat je voor AXI wil betekenen.  Als we samen besluiten om een volgende stap te zetten, gaan we de tweede ronde in. Je praat met je toekomstige manager en krijgt de kans om met toekomstige collega's te praten. Akkoord met ons voorstel? Welkom bij AXI.
  • Feedback zekerheid
    Je mag er op rekenen dat we je snel een duidelijke feedback geven over je sollicitatie.
  • Vragen?
    Stuur naar jobs@axi.be

Over AXI

AXI is een allround IT partner in België en Nederland met meer dan 400 medewerkers en kantoren te Breda, Willebroek, Gent en Waver. 

 

We denken en werken strategisch, steeds gericht op het vinden van de meest optimale en duurzame oplossing voor de unieke behoeften van onze klanten.

 

We zijn steeds op zoek naar nieuw talent in de voortdurend transformerende IT wereld.

 

Bij AXI word je gestimuleerd om expertise uit te bouwen door opleidingen, trainingen en ervaringen. Je kennis deel je graag met collega's, zowel binnen je eigen team als over teams en functies heen, want van elkaar kunnen we echt leren.

 

Dankzij jouw persoonlijk ontwikkelingsplan krijg je bovendien de ruimte om je eigen skills en kennis steeds verder te ontwikkelen en zo je loopbaan zelf te sturen. 

 

Heb je interesse? Mail dan zeker naar jobs@axi.be

Direct solliciteren voor de job van Service Level Manager

Onze HR verantwoordelijke gaat aan de slag met jouw sollicitatie en neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Slechts één bestand.
256 MB limiet.
Toegestane types: txt, rtf, pdf, doc, docx, odt.
Slechts één bestand.
256 MB limiet.
Toegestane types: jpg, jpeg, txt, pdf, doc, docx.