Modules voor een efficiënt inkoopproces

AXI Purchase to Pay, de intelligente inkoopsoftware die het inkoopproces automatiseert en vereenvoudigt, bestaat uit verschillende modules. Zo heeft u al de nodige bouwstenen om het inkoopproces efficiënt te beheren.  

 

Houd grip op alle inkopen, stroomlijn het inkoopproces en bespaar kosten door een beter zicht op de uitgaven. Van bestelaanvraag tot voorraadbeheer, contract- en leveranciersmanagement en digitale factuurverwerking. 

 

 

Ik wil een demo

Afbeelding
AXI Purchase to Pay - de slimme inkoopsoftware van AXI
Image frames

Alle functionaliteiten voor het beste inkoopproces

 

Onze modules vloeien naadloos in elkaar over en kunnen bovendien eenvoudig gekoppeld worden met uw operationele systemen en andere financiële of inkoop software. Apart of samen, in de cloud of on premises, via computer, tablet of smartphone, volgens uw behoeftes en wensen.

axi

Inkoopbeheer

 

Inkoopbeheer stroomlijnt en verbetert het inkoopproces van organisaties significant van begin tot einde. Bestelaanvragen kunnen in hetzelfde platform beoordeeld en volledig opgevolgd worden tot en met de bijbehorende facturatie en dit in vergelijking met het integrale budget voor een totale controle op het volledige inkoopproces.

axi

Contractbeheer leveranciers

 

Door het centraliseren van contracten kunnen organisaties het aantal (vaste) leveranciers gaan inperken. Op die manier is het mogelijk om kostenbesparingen door te voeren en kortingen te onderhandelen.

Contractbeheer waarschuwt wanneer een contract ten einde loopt. Zo is er minder kans op ongewenste verlengingen of dubbellopende contracten binnen uw organisatie en worden alle contracten in een oogopslag inzichtelijk gemaakt.

Beoordelingen verlopen hierbij helemaal digitaal, waardoor de verwerkingsflow aanzienlijk korter wordt en arbeidsintensief papierwerk overbodig wordt.

axi

Magazijn- & voorraadbeheer

 

Zowel voorraad voor de interne werking als voor de hoofdactiviteit van organisaties, kan overzichtelijk worden bijgehouden in deze module. Aan de hand van e-leverbonnen en e-facturatie worden de voorraden daarbij automatisch up-to-date gehouden.

axi

e-Procurement

 

Dankzij het digitaal aanmaken van inkooporders, kunnen verschillende orders worden gecombineerd en wordt een snellere verwerking gegarandeerd. De bestellingsflow wordt hierdoor aanzienlijk efficiënter en arbeidsintensief papierwerk wordt hierbij overbodig.

axi

Punch-out catalogi

 

Werknemers kunnen via deze module bestellen in de webshop van de leverancier. Deze webshop of ‘punch-out cataloog’ kan onder andere ingericht worden volgens de gewenste branding en een aangepast aanbod per team bijvoorbeeld. Aparte bestellingen worden nadien zoveel mogelijk gebundeld tot een groot e-inkooporder per leverancier.

Kies één van de drie formules

 

AXI Purchase to Pay is beschikbaar in 3 formules, volledig op maat van uw organisatie:

 

Standard - Professional - Enterprise

 

Ontdek hier de formules

Ik wil een persoonlijke demo

 

Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op