Het AXI
Purchase to Pay
platform

Beheer de inkoopprocessen en financiële processen van uw organisatie sneller en efficiënter met behulp van AXI’s Financials & Purchase to Pay software, gemaakt op uw maat.

 

En ondersteun uw strategie en bijgaande bedrijfsprocessen optimaal dankzij overzichtelijke real-time financiële inzichten.

 

 

Ontdek de AXI Purchase to Pay formules

Afbeelding
AXI Purchase to Pay software screenshots
Image frames

Solide modules als bouwstenen voor een gezonde en toekomstbestendige organisatie

 

Onze modules vloeien naadloos in elkaar over en kunnen bovendien eenvoudig gekoppeld worden met uw operationele systemen en andere financiële of inkoop software. Apart of samen, in de cloud of on premises, via computer, tablet of smartphone, volgens uw behoeftes en wensen.

axi

Inkoopbeheer

 

Inkoopbeheer stroomlijnt en verbetert het inkoopproces van organisaties significant van begin tot einde. Bestelaanvragen kunnen in hetzelfde platform beoordeeld en volledig opgevolgd worden tot en met de bijbehorende facturatie en dit in vergelijking met het integrale budget voor een totale controle op het volledige inkoopproces.

axi

Contractbeheer leveranciers

 

Door het centraliseren van contracten kunnen organisaties het aantal (vaste) leveranciers gaan inperken. Op die manier is het mogelijk om kostenbesparingen door te voeren en kortingen te onderhandelen.

Contractbeheer waarschuwt wanneer een contract ten einde loopt. Zo is er minder kans op ongewenste verlengingen of dubbellopende contracten binnen uw organisatie en worden alle contracten in een oogopslag inzichtelijk gemaakt.

Beoordelingen verlopen hierbij helemaal digitaal, waardoor de verwerkingsflow aanzienlijk korter wordt en arbeidsintensief papierwerk overbodig wordt.

axi

Magazijn- & voorraadbeheer

 

Zowel voorraad voor de interne werking als voor de hoofdactiviteit van organisaties, kan overzichtelijk worden bijgehouden in deze module. Aan de hand van e-leverbonnen en e-facturatie worden de voorraden daarbij automatisch up-to-date gehouden.

axi

e-commerce

 

Dankzij het digitaal aanmaken van inkooporders, kunnen verschillende orders worden gecombineerd en wordt een snellere verwerking gegarandeerd. De bestellingsflow wordt hierdoor aanzienlijk efficiënter en arbeidsintensief papierwerk wordt hierbij overbodig.

axi

Punch-out catalogi

 

Werknemers kunnen via deze module bestellen in de webshop van de leverancier. Deze webshop of ‘punch-out cataloog’ kan onder andere ingericht worden volgens de gewenste branding en een aangepast aanbod per team bijvoorbeeld. Aparte bestellingen worden nadien zoveel mogelijk gebundeld tot een groot e-inkooporder per leverancier.

AXI Purchase to Pay | Kies de formule op maat van uw organisatie

Afbeelding
AXI Purchase to Pay Standard

STANDARD

 

  • Tot 3 full users en 5 goedkeurders
  • Aankoop, contractbeheer en matching
  • Interne webshop
  • Rolgebaseerde dashboards en goedkeuringsflows
  • Optioneel digitaal invoice management via factuurportal
  • 50 GB storage & geografisch redundante opslag
  • Helpdesk
  • Gebruikerstraining en opstartbegeleiding

 

Geen historische data conversie

 

Geen API integratie

 

Geen consultancy of maatwerk

 

 

PRIJS OP AANVRAAG.

OPTIONELE SLA SERVICES OP AANVRAAG.

 

 

Neem contact op

Afbeelding
AXI Purchase to Pay Standard

PROFESSIONAL | favoriet

 

  • Tot 5 full users en 20 goedkeurders
  • Aankoop, contractbeheer en matching
  • Voorraadbeheer, magazijnen, besteladviezen
  • Interne webshop en 1 punch-out
  • Elektronisch versturen van orders
  • Optioneel digitaal invoice management via Factuurportal
  • Rolgebaseerde dashboards en goedkeuringsflows
  • 50 GB storage & geografisch redundante opslag
  • Helpdesk
  • Onsite gebruikerstraining en intensieve opstartbegeleiding
  • Standaard API integratie en maatwerk mogelijk

 

 

PRIJS OP AANVRAAG.

OPTIONELE SLA SERVICES OP AANVRAAG.

 

 

Neem contact op

Afbeelding
AXI Purchase to Pay

ENTERPRISE

 

  • Ongelimiteerde aantal users en goedkeurders
  • Aankoop, contractbeheer en matching
  • Voorraadbeheer, magazijnen, besteladviezen en Magazijn app
  • Interne webshop en punch-out
  • Elektronisch versturen orders
  • Optioneel digitaal invoice management via Factuurportal
  • Rolgebaseerde dashboards en goedkeuringsflows
  • 50 GB storage & geografisch redundante opslag
  • Helpdesk & dedicated account manager
  • Onsite gebruikerstraining en intensieve opstartbegeleiding
  • Standaard & custom API integratie & maatwerk mogelijk
  • Lid van de gebruikersgroep
  • Inspraak in de product roadmap

 

 

PRIJS OP AANVRAAG.

OPTIONELE SLA SERVICES OP AANVRAAG.

 

 

Neem contact op

Vraag een persoonlijke demo aan

 

Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op