Nieuw mobiel kassasysteem in gebruik bij Collect&Go

Retail
25 juni 2020
Dankzij het nieuwe mobiele kassasysteem, ontwikkeld in samenwerking met AXI, kan elke Collect&Go medewerker snel en eenvoudig afrekenen met klanten aan het het Collect&Go-afhaalpunt.

Collect&Go, de online boodschappendienst van Colruyt Group, wil boodschappen doen steeds makkelijker maken voor haar klanten. Doordat het nieuwe mobiele kassasysteem, ontwikkeld in samenwerking met AXI, wordt geïnstalleerd op élk taaktoestel van élke medewerker, kan er meer flexibiliteit aan de dag gelegd worden in het Collect&Go-afhaalpunt. Op deze manier kunnen meer klanten tegelijk geholpen worden, dat leidt tot efficiëntie en tijdswinst en kunnen piekmomenten beter opgevangen worden. 


16 ton papierbesparing

Naast het makkelijker maken van boodschappen doen voor klanten, levert dit digitaal kassasysteem ook nog een fikse papierbesparing op van 16 ton per jaar. Collect&Go klanten krijgen de kassabon digitaal doorgestuurd. De kassabon wordt via e-mail doorgestuurd naar onze klanten. Nog voor ze het afhaalpunt verlaten hebben. 

Promotie Engine  

Om de winkel experience van klanten nog verder te verhogen heeft AXI RS een promotie engine ontwikkeld, gekoppeld aan dit nieuwe kassasysteem, waardoor Collect&Go klanten niet meer hun Xtrakaart hoeven af te geven in het afhaalpunt voor het verkrijgen van kortingen. Door deze intelligente tool, worden kortingen al verrekend bij het plaatsen van de bestelling op de website. Klanten kunnen de bestelling afrekenen met Bancontact, elektronische maaltijdcheques of met de Xrtakaart.  

 

Meer details? Lees hier het persbericht van Colruyt Group

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met  Mike Snepvangers.