Colruyt Group zet Ground lion in als Product Master Data Management oplossing

Retail
01 maart 2019
Door de ingebruikname van de adaptive case management oplossing is Colruyt Group er in geslaagd om de time-to market van nieuwe producten te versnellen.

Het Service Center Productinformatie is verantwoordelijk voor het up-to-date houden van alle productinformatie binnen de Colruyt Group. Via deze afdeling wordt een grote hoeveelheid data verwerkt en verzameld bij partners, leveranciers en betrokken diensten.

Door de ingebruikname van de adaptive case management oplossing van Ground lion (een dochterbedrijf van AXI), is Colruyt Group er in geslaagd om de time-to market van nieuwe producten te versnellen, de verwerking van de productinformatie te stroomlijnen en kwaliteit van de productinformatie te verbeteren.

Bekijk hier de video

Lieve Van De Maele, Manager Service Center Productinformatie bij Colruyt legt de voordelen haarfijn uit in een 2 minuten durend filmpje.

Meer informatie? Neem contact op met Mike Snepvangers