Informatiesessie voor de zorg: stroomlijning van het Purchase to Pay proces

12 Dec

Informatiesessie voor de zorg: stroomlijning van het Purchase to Pay proces

Breda, Nederland

Met AXI Purchase to Pay bieden we zorginstellingen een end-to-end oplossing op het gebied van inkoop, voorraadbeheer, contractmanagement, leveranciersbeoording en digitale factuurverwerking. De AXI oplossing is een echte Software-as-a Service oplossing. Snel inzetbaar en groeiend. In samenspraak met onze klanten in de zorgsector bouwen we continu verder aan de oplossing. Via het  'continuous delivery' principe verrijken we onze P2P oplossing. Net zoals dit gebeurt bij smartphone apps. Zo werkt klanten altijd met de nieuwste versie. Zonder dure en tijdrovende upgrades. 

Tijdens de twee uur durende informatiesessie: 'Stroomlijning van het purchase-to-pay proces in de zorg' kunt u uitgebreid kennismaken met de nieuwe versie van de AXI oplossing.

We leggen u graag uit hoe u met behulp van deze next-gen oplossing:

  • het P2P proces kunt aansturen via management by exception
  • de inkoopprocessen correct kunt vormgeven via het gebruik van een slimme workflowmanagement oplossing
  • regie houdt over wat medewerkers inkopen bij welke leverancier
  • zorgt voor een laagdrempelige integratie met logistieke functies
  • alle inkoopcontracten eenvoudig kunt beheren en maximaal kunt genieten van de contractvoordelen
  • betere inkoopbeslissingen neemt door de volledige inkoopspend te analyseren en trends te detecteren
  • de doorlooptijd van facturen verkort en kosten bespaart via het gebruik van een boekhoudrobot
  • zorgt voor snelle onboarding van nieuwe medewerkers
  • de oplossing eenvoudig koppelt aan andere toepassingen.

Tevens lichten we onze one-stop dienstverlening toe: van proof of concept, analyse, advies en opstart over training, support, functioneel applicatiebeheer tot en met optimalisatie services. 

Datum

Donderdag 12 december 2019
 

Duur van de infosessie: 2 uur 
 

Tijdslot: u heeft de keuze tussen een informatiesessie die start om 09:00, 11:00, 13:00 of 15:00

Locatie

Stadionstraat 27

4815 NC Breda, Nederland

Doelgroep
Inkopers, contractbeheerders, bestellers, financiële medewerkers en business controllers

Deelnamekost
Als medewerker in de zorgsector kunt u kosteloos deelnemen

Aanvullende info
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Dick Van Veen - +31 6 53640553

AXI referenties

GGZ Oost Brabant is initiatiefnemer van inkoopsamenwerking binnen de GGZ markt

Health
Purchase to Pay software
Nederland

Het facilitair bedrijf FacZo werkt met AXI Purchase to Pay

Health
Purchase to Pay software
Nederland

De Viersprong werkt voor haar inkoop samen met vijf andere GGZ instellingen

Health
Purchase to Pay software
Nederland

Reinier van Arkel kiest voor inkoopsamenwerking met behoud van flexibiliteit

Health
Purchase to Pay software
Nederland

GGz Breburg kiest voor inkoopsamenwerking

Health
Purchase to Pay software
Nederland

Mondriaan verhoogt inkoopefficiency door samenwerking

Health
Purchase to Pay software
Nederland