Om de administratieve druk binnen de financiële administratie te verlagen, kijken diverse overheidsinstellingen uit naar nieuwe oplossingen.

Tijdens een door AXI georganiseerde informatiesessie kunt u kennismaken met toekomstgerichte software voor:

  • de begrotingsboekhouding
  • de digitalisering van het proces van bestelaanvraag tot betaling
  • de digitalisering van het goedkeuringsproces van facturen (eInvoices)
  • de opstelling van rapporten.

 
Om interactie te bevorderen en de kwaliteit van de informatiesessie te garanderen, is geopteerd voor een 1-op-1 aanpak.

Interesse? Meld u hier aan

Extra informatie
Gelieve mij te contacteren voor een infosessie op een andere datum en/of locatie

Praktische informatie

Datum: 
dinsdag 21/11/2017
Doelgroep: 
leidinggevende ambtenaren
Locatie: 
Bischoffsheim Business Center - Bischoffsheimlaan 36 - 1000 Brussel (gelegen in hartje Brussel, wandelafstand: 2 min naar Kruidtuin - 2 min naar Financietoren - 3 min naar Madou - 10 min naar Kunst-wet - 15 min naar Centraal of Noord station - 15 min naar Schuman - 15 min naar Park - 15 min naar Europese wijk - 20 min naar Troon)
Prijs: 
kosteloos
Uurregeling: 
09:30 tot 17:30
Praktisch: 
infosessie duurt ong. 2 uur; keuze tussen sessie die start om 09:30, om 11:30, om 13:30 of om 15:30
Voor info: 

bel 03 860 44 05 of mail naar info@axi.be