Tijdens deze interactieve informatiesessie kunt u kennismaken met de AXI softwareoplossingen voor de optimalisatie van het purchase-to-pay proces, de automatisering van de inkomende facturenstroom, de begroting, het financieel beheer en de rapportage.

Onze consultants beantwoorden uw vragen en tonen de mogelijkheden van de AXI software toegespitst op uw situatie.

Interesse? Meld u hier aan

Gelieve mij te contacteren voor een infosessie op een andere datum en/of locatie

Praktische informatie

Datum: 
donderdag 07/12/2017
Locatie: 
AXI - Stadionstraat 27 - 4815 NC Breda
Prijs: 
kosteloos
Uurregeling: 
09:00 tot 17:00
Praktisch: 
infosessie duurt ong. 2 uur; keuze tussen sessie die start om 09:00, om 11:00, om 13:00 of om 15:00
Voor info: 

Bel 076 572 55 15 of mail naar info@axi.nl