Doordat de financiering van de gezondheidssector continu onder druk staat, is kostenbesparing een belangrijk aandachtspunt geworden. Welke maatregelen neemt u best? Wat zijn de verbeterpunten waarmee u de inkoopkosten kunt verminderen en de inkoopprocessen kunt optimaliseren?

Mogelijk kunnen wij u ondersteunen. Op basis van onze jarenlange ervaring in de zorgsector heeft AXI best practices uitgewerkt met betrekking tot volgende inkoopvraagstukken:

  • toewijziging van inkoopdoelstellingen aan organisatie-eenheden
  • verbetering, standaardisatie en beheersing van de inkoopprocessen
  • verhoging van de inkoopuitgaven via raamcontracten
  • inkoopsamenwerking via netwerken en aankoopplatformen
  • optimalisatie van de logistieke beheersing
  • opzetten van een gerichte inkoopprestatiemeting
  • budgetcontrole


Tijdens de informatiesessie 'AXI in de zorg' worden zorgspecifieke best practices toegelicht en gepresenteerd aan de hand van onze purchase-to-pay oplossing.

Interesse? Meld u hier aan

Gelieve mij te contacteren voor een infosessie op een andere datum en/of locatie

Praktische informatie

Datum: 
dinsdag 21/11/2017
Locatie: 
Molenweg 107 - 2830 Willebroek
Prijs: 
kosteloos
Uurregeling: 
09:30 tot 17:30
Praktisch: 
afhankelijk van uw agenda kunt u inschrijven op een informatiesessie die start om 09:30, om 11:30 (incl. broodjeslunch) om 13:30 of om 15:30
Voor info: 

u kunt contact opnemen met Mark Lambert - 0495 54 05 12 voor bijkomende informatie